Tak już kupiłem i jest to super sprawa. Tak ma programator i samo webasto chodzi ok. Natomiast mam problem z normalnym ogrzewaniem poprzez nagrzewnicę. Dziś zauważyłem coś takiego. Rano gdy chodziło webasto ładnie rozgrzało środeczek, zdziwiło mnie jednak to że rura tuż przy termostacie jest ciepła dlaczego ?. Przecież webasto nie rozgrzewa do takiej temp. by termostat się otworzył a to że była ciepła chyba świadczy o tym że płyn krażył tak ?.
Generalnie to czy nie jest tak że płyn płynie przez blok silnika idzie do chłodnicy góra oraz na nagrzewnicę, gdy termostat trzyma niema obiegu wiec płyn kieruje się do nagrzewnicy tzw. mały obieg tak ?. i wraca potem przez nagrzewnicę do pompy tak ?.
No więc potem robiłem test w trasie, jechałem i w miarę nagrzewania się auta stawałem i sprawdzałem dolny waż tuż przy termostacie, był zimny, gdy ujechałem dobre 16 kilosów wskazówka była na 90 wysiadłem z auta i znowu patrzę dolną zaledwie letnia. w Sumie jak się rozgrzeje to niezależnie na jakim biegu chodzi dmuchawa wskazówka jest na 90, czasami gdy ciągnę się w mieście bardzo powoli potrafi uskoczyć dosłownie na 1mm poniżej 90. Wróciłem zatem z troski 50 kilosów. chwilę pokręciłem się po mieście, popyrkał z 10 min pod domem sprawdzam obieg dolny zimny. Czyli wnioskuję że termostat sprawny. Niestety gdy chodzi na wolnych obrotach z nawiewów zasuwa zimne powietrze
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
. Gdy tylko zwiększą się obroty do 1,5 tys czuje już cieplej i im większe obroty tym sprawniej działa ogrzewanie, jeśli chodzi o webasto to na webasto także działa leci gorące powietrze. Początkowo drogą dedukcji myślałem że to pompa wody się zwaliła ale przecież gdyby było tak to silnik by się przegrzewał, jak nie w trasie to na postoju prawda ?. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny POMOCY !!!!!.
Normalnie mam pecha do golfów 2 golf i odrazu zoonk.