Jak wyjąć fabryczne radio
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jak wyjąć fabryczne radio
Witam. Mam pytanie chciałem kupić radio na CD do mojego Golfika, ale niestety nie posiadam kluczy którymi można wyjąć fabryczne radio. Czy jest jakiś sposób na jego wyjęcie. I jakie możecie radio polecić żeby fajnie wyglądało i dobrze grało?
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Jak wyjąć fabryczne radio
1. znajdź klucze na allegro i dokładnie zobacz jak wyglądają...
2. Kawałek blachy ocynkowanej, nożyce i szlifierka i wytnij pasowny kształt (bez zabawy w ząbki czy otworki) na szlifierce obrób żeby Ci radia nie poharatało.
3. Wkładasz w szczeliny, jak za duże to przycinasz i wyciągasz radło...
Nie widzę jakie masz Gofra tak więc polecę z mojego modelu Navi MFD. Ewentualnie radio delta z VW... co ori to ori a grają znośnie i dobrze się komponują.
2. Kawałek blachy ocynkowanej, nożyce i szlifierka i wytnij pasowny kształt (bez zabawy w ząbki czy otworki) na szlifierce obrób żeby Ci radia nie poharatało.
3. Wkładasz w szczeliny, jak za duże to przycinasz i wyciągasz radło...
Nie widzę jakie masz Gofra tak więc polecę z mojego modelu Navi MFD. Ewentualnie radio delta z VW... co ori to ori a grają znośnie i dobrze się komponują.
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: Jak wyjąć fabryczne radio
A czy do dziury po starym radiu zmieści się nowe czy np nie będzie latało na prao i lewo?
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Jak wyjąć fabryczne radio
Ja wyciągałem radio bez użycia jakichkolwiek kluczy, wyciągnąłem cały element stojaka na kubki, po bokach jednej i drugiej stronie jak otworzysz klapkę masz zaciski zwykłym śrubokrętem je odginasz tak aby wyciągnąć całość, następnie ciągnąc do siebie tą półeczkę nad radiem co jest, wtedy masz dostęp do swojego radia od góry dalej idzie jak po maśle
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Mój 1.4l Red MK4 << click HERE >>
RECARO SEATS, 18 ALLOYS, LOWERING SPRINGS AND MORE
RECARO SEATS, 18 ALLOYS, LOWERING SPRINGS AND MORE
Jak wyjąć fabryczne radio
W moim kaseciaku trzeba było zdjąć po bokach małe zaślepki i wsunąć coś płaskiego, wykorzystałem blaszkę z rozmontowanego pióra wycieraczek, jest wąska, elastyczna i dostatecznie sztywna, twarda - wsuń w szpary pod zaślepkami. Nie pamiętam czy schowek wychodzi przed czy po radiu...
Nowe ze sklepu pasuje chyba każde, trzeba osadzić półkieszeń i odpowiednio potraktować instalację. Sugeruję podpiąć tak, aby po wyjęciu kluczyka radio gasło.
Nowe ze sklepu pasuje chyba każde, trzeba osadzić półkieszeń i odpowiednio potraktować instalację. Sugeruję podpiąć tak, aby po wyjęciu kluczyka radio gasło.
-
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Jak wyjąć fabryczne radio
a ja wyjalem ten mini schowek co jest pod ''kubkami. i potem radio prawo lewo gora dol i wyszlo bez oporu.
Jak wyjąć fabryczne radio
animag18, _Lucas_, ja mam 2 dim wiec 4 klucze, 2 na górze 2 na dole wiec bez blaszek się nie obyło ale garażowym sposobem da rady bez problemu.
piotrb79,
MKIV jest raczej standardowy wpasujesz tam każde standardowe radio. Byle dali Ci w sklepie kieszeń do niego.
piotrb79,
MKIV jest raczej standardowy wpasujesz tam każde standardowe radio. Byle dali Ci w sklepie kieszeń do niego.
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: Jak wyjąć fabryczne radio
Dobra zamontowałem już nowe radio, tylko mam pytanie czy ktoś wie który kabel w oryginalnym Blaupunkcie Alpha odpowiada za podtrzymanie pamięci bo w nowym musze przy każdym właczeniu ustawiać na nowo stacje a z rysunku na starym radiu nie bardzo wiem co jest co. Będę wdzięczny gdyby ktoś wiedział. A poza tym dzięki za wszelką pomoc przy temacie!
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Jak wyjąć fabryczne radio
tu mas rozpiski pinów radyjek http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/iso.htm
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: Jak wyjąć fabryczne radio
Obejrzałem dokładnie te schematy od greg ale ja ori miałem Blaupunkt Alpha a tam takiego nie ma, niby schemat Gamma 5 się zgadza ale mimo że w kostce z instalacji i tej która jest w nowym radiu kable na podtrzymanie pamięcu się zgadzają to po wyjęciu kluczyka pamięć się traci. Dodam tylko że radio to Manta rs-4500, tu jest instrukcja do tego radia http://www.manta.com.pl/images/userfile ... MANUAL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;. Gdyby ktos mógł mi pomoć w podłączeniu tego podtrzymania to będę wdzięczny. Dodam tylko że żółty kabel z radia, czyli podtrzymanie przychodzi na czwarty kabel z instalacji więc niby powinno być ok. No chyba że ja źle myślę?
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Jak wyjąć fabryczne radio
no pewnie że źle - żółty daj na pin 7 a czerwony na 4piotrb79 pisze:Dodam tylko że żółty kabel z radia, czyli podtrzymanie przychodzi na czwarty kabel z instalacji więc niby powinno być ok. No chyba że ja źle myślę?
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: Jak wyjąć fabryczne radio
Greg miałeś rację zamieniłem te dwa kable i wszystko gra i buczy.
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
- piotrb79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jak wyjąć fabryczne radio
Teraz mam inny problem. Zmieniłem radio na JVC KR-D311 nowe. Wtyczke z anteny mam zamiennik bo oryginalna mi się rozwaliła przy wyciąganiu starego radia. Nie wiem czy kabel antenowy jest w porządku ale wygląda ok, w środku jest kilka drucików miedzianych skręconych ze sobą otoczonych jakby żelową osłoną i potem wszystko w czarnej izolacji. Na postoju radio gra czysto. Pomóżcie jeżeli któs potrafi ?
Zawsze można pojechać SZYBKO.
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Nie zawsze można dojechać SZYBCIEJ!!
Jak wyjąć fabryczne radio
Witajcie , mam pytanko jakie potrzeba te klucze do wyciagniecia duzej nawigacjie w borze z 98r ? Bo szukam i nie moge znalesc, gdzie moge kupic takie klucze???
Moja Bora 2.8 V6 4motion :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=602134" onclick="window.open(this.href);return false;
fan page : https://facebook.com/vwboraV64/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=602134" onclick="window.open(this.href);return false;
fan page : https://facebook.com/vwboraV64/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości