Demontaż obudowy stacyjki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Demontaż obudowy stacyjki
Witam
Mam pytanie odnośnie demontażu obudowy stacyjki w MK4 z kierownicą 3ramienną.
Czy da się zdjąć tą obudowę bez odkręcania kierownicy?
Górną część zdjęłem bez problemu ale ta dolna gdzie się wkłada kluczyk siedzi i nie potrafię jej zdjąć.
Odkręciłem jedną dużą śrubkę ze spodu, potem 2 małe ze spodu i po przekreceniu kierownicy tez te 2 kolejne.
Ale wraz nie moge jej zdjac bo tak jakby ten plastik od tej obudowy musial wyjsc do przodu a w tym przeszkadza kierwonica.
Czy ktoś juz zdejmowal tą osłonę bez zdejmowania kierownicy?
Mam pytanie odnośnie demontażu obudowy stacyjki w MK4 z kierownicą 3ramienną.
Czy da się zdjąć tą obudowę bez odkręcania kierownicy?
Górną część zdjęłem bez problemu ale ta dolna gdzie się wkłada kluczyk siedzi i nie potrafię jej zdjąć.
Odkręciłem jedną dużą śrubkę ze spodu, potem 2 małe ze spodu i po przekreceniu kierownicy tez te 2 kolejne.
Ale wraz nie moge jej zdjac bo tak jakby ten plastik od tej obudowy musial wyjsc do przodu a w tym przeszkadza kierwonica.
Czy ktoś juz zdejmowal tą osłonę bez zdejmowania kierownicy?
Demontaż obudowy stacyjki
Bez zdjęcia kierownicy nie da rady.maryooush pisze:Czy ktoś juz zdejmowal tą osłonę bez zdejmowania kierownicy?
Niestety musisz zdjąć kierownicę, bo pod nią są 2 śrubki.
Tu masz szkic, może Ci pomoże:
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Demontaż obudowy stacyjki
a właśnie że daKamel pisze:Bez zdjęcia kierownicy nie da rady.
musisz tylko przekręcić kierownice prawie w pion żeby odkryć śrubkę - wykręcisz ją - przekręcasz w drugą stronę - wykręcasz drugą śrubkę i możesz zdjąć bez zdjęcia kierownicy
Demontaż obudowy stacyjki
No właśnie i już sam nie wiem bo problem po części rozwiązałem ale tylko po czesci...
Odkręciłem wszystkie śrubki włącznie z tymi śrubkami co są schowane za kierownicą, udało mi się je odkręcić przekręcając właśnie kierownice... wiec odkręciłem wszystkie śrubki które są zaznaczone na rysunku które wkleił Kamel. Więc z tym problem z głowy. Ale tak czy siak wraz nie mogę sciągnąć tej dolnej części gdyż te śrubki które są schowane w kierownicy są w takich wgłębieniach do wewnątrz w tejże osłonie... I jak chce ją sciągać to właśnie przez te wgłebienia do wewnątrz nie mogę wyjąć tej osłony. Jak ciągnę w stronę kierownicy to prawie w ogole nie chce wyjść bo kierownica blokuje a te zagłebienia do wewnatrz co siedza w nich srubki zachaczaja o te plastiki. Zeszło by to bez problemu gdyby to trzeba ciągnąć w dół ale tak tez próbowalem wiele razy i nic z tego. Naturalnie tez zdjąłem tą rączkę co się nią reguluje położenie kierownicy. Nie mam juz sil do tego a bardzo chcialem to odnowic bo ta guma na oslonie w okolicach stacyjki jest w tragicznym stanie. A za odkrecanie kiery raczej napewno sie nie zabiore... Wiec albo zostanie tak jak jest albo obklejanie calego auta i malowanie wewnatrz...
Chyba, ze jest ktoś kto ma jakies pomysly jak ten dolny plastik zdjac jak juz odkrecilem srubki... czy ciągnąć go na siłe w strone kierownicy?
Oczywiscie mowa o kierownicy trójramiennej.
Odkręciłem wszystkie śrubki włącznie z tymi śrubkami co są schowane za kierownicą, udało mi się je odkręcić przekręcając właśnie kierownice... wiec odkręciłem wszystkie śrubki które są zaznaczone na rysunku które wkleił Kamel. Więc z tym problem z głowy. Ale tak czy siak wraz nie mogę sciągnąć tej dolnej części gdyż te śrubki które są schowane w kierownicy są w takich wgłębieniach do wewnątrz w tejże osłonie... I jak chce ją sciągać to właśnie przez te wgłebienia do wewnątrz nie mogę wyjąć tej osłony. Jak ciągnę w stronę kierownicy to prawie w ogole nie chce wyjść bo kierownica blokuje a te zagłebienia do wewnatrz co siedza w nich srubki zachaczaja o te plastiki. Zeszło by to bez problemu gdyby to trzeba ciągnąć w dół ale tak tez próbowalem wiele razy i nic z tego. Naturalnie tez zdjąłem tą rączkę co się nią reguluje położenie kierownicy. Nie mam juz sil do tego a bardzo chcialem to odnowic bo ta guma na oslonie w okolicach stacyjki jest w tragicznym stanie. A za odkrecanie kiery raczej napewno sie nie zabiore... Wiec albo zostanie tak jak jest albo obklejanie calego auta i malowanie wewnatrz...
Chyba, ze jest ktoś kto ma jakies pomysly jak ten dolny plastik zdjac jak juz odkrecilem srubki... czy ciągnąć go na siłe w strone kierownicy?
Oczywiscie mowa o kierownicy trójramiennej.
Demontaż obudowy stacyjki
pod rączką - zobacz ze masz śrubę na torxa.
Skoro zdjąłeś górną osłonę - weź coś cienkiego - nóż i podważ te wkręty co są trudno dostępne - bo one są wykręcone ale nie wyszły z otworów albo weź śrubokręt z magnesem i wyjmij całkiem te 2 śrubki
Skoro zdjąłeś górną osłonę - weź coś cienkiego - nóż i podważ te wkręty co są trudno dostępne - bo one są wykręcone ale nie wyszły z otworów albo weź śrubokręt z magnesem i wyjmij całkiem te 2 śrubki
Re: Demontaż obudowy stacyjki
Dokładnie i tą śrubkę odkręciłem...greg pisze:pod rączką - zobacz ze masz śrubę na torxa.
Skoro zdjąłeś górną osłonę - weź coś cienkiego - nóż i podważ te wkręty co są trudno dostępne - bo one są wykręcone ale nie wyszły z otworów albo weź śrubokręt z magnesem i wyjmij całkiem te 2 śrubki
Może na przedstawionym niżej rysunku będzie wiadomo o co mi chodzi... te miejsce któro zaznaczyłem w koło wchodzi w ten mechanizm przy kierze ktory oslania, tam siedzą te śrubeczki, które oczywiscie wyjełem za pomocą magnesu w srubokręcie. Tylko te wgłębienie do wewnetrznej strony któro jest zaznaczone trzyma tam za jakiś mechanizm. I przez to właśnie nie moge sciagnąć tej obudowy. Bo jak ciągne ją w strone kierownicy to i tak nie moge do konca wyjac przez to miejsce zaznaczone przeze mnie na rysunku bo ta czesc obudowy zaczepia tam o cos i nie idzie. Chyba nic z tym nie zrobie niestety...
greg a Ci sie udało zdjąć tą obudowę bez zdejmowania kiery?
Demontaż obudowy stacyjki
Siedziałem, próbowałem i doszedłem do wniosku tak jak pisał Kamel, że niestety ale nie da się zdjąć tej obudowy bez zdejmowania kierownicy. Co prawda te śrubki schowane za kierownica po przekreceniu kierownicy da sie odrkecic i wyjac ale nie da się wyjąć tej obudowy. Gdyż ten wypust do wewnatrz w ktorym siedzą te dwie srubki schowane za kierownicą, który zaznaczyłem na zdjęciu w poprzednim poscie wchodzi w ten element taśmy Airbaga który zaznaczylem na zdjeciu poniżej i jak chce go wyjac to niestety nie da rady bo kierownica jest zbyt blisko tej taśmy i ten plastikowowy wypust do wewnatrz na srubke nie wychodzi z tej taśmy... także bez odkrecania kierownicy nie da radY
Demontaż obudowy stacyjki
ja mam inny rodzaj taśmy
taką jak tu http://allegro.pl/item1140716831_tasma_ ... tanio.html
taką jak tu http://allegro.pl/item1140716831_tasma_ ... tanio.html
Demontaż obudowy stacyjki
No to już wiadomo o co chodzi... z tą taśmą którą wkleiłem na zdjęciu nie da się napewno zdjąć tej dolnej obudowy
A z tą wklejoną przez grega powinna zejsc bez problemu bo nie ma tych zaglębien w które wchodzą te śrubki...
Zostaje mi malowanie tego w srodku auta
A z tą wklejoną przez grega powinna zejsc bez problemu bo nie ma tych zaglębien w które wchodzą te śrubki...
Zostaje mi malowanie tego w srodku auta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości