Strona 1 z 1

[mk3] gwint czy sport - oto jest pytanie

: wt cze 11, 2019 12:45
autor: elektrons
Witam wszystkich. Mam małą zagwozdkę z moją golfiną 1.8 GT. Szykuje mi się wymiana amorów, auto '93, amo w tyle rozwalone, siedzi na sprężynach, przód ok ale też chcę wymienić. Opony 205/50/15. Jednak jest problem i chciałbym się Was poradzić - gwint czy zaw. sportowe? Aktualnie przy większych uskokach tylne koła trą o nadkole. Pytanie co jest lepsze, kupić gwint i wyregulować, czy kupić sport o konkretnym obniżeniu? Obawiam się że kupię sport i będzie za nisko, a regulacji brak - ile więc musiałby być sport żeby pozbyć się tarcia?
Pozdrawiam

[mk3] Re: gwint czy sport - oto jest pytanie

: pn wrz 09, 2019 18:09
autor: KoguT
Gwint.
Regulujesz jak Ci pasuje i masz spokój.