Witam wszystkich. Mam małą zagwozdkę z moją golfiną 1.8 GT. Szykuje mi się wymiana amorów, auto '93, amo w tyle rozwalone, siedzi na sprężynach, przód ok ale też chcę wymienić. Opony 205/50/15. Jednak jest problem i chciałbym się Was poradzić - gwint czy zaw. sportowe? Aktualnie przy większych uskokach tylne koła trą o nadkole. Pytanie co jest lepsze, kupić gwint i wyregulować, czy kupić sport o konkretnym obniżeniu? Obawiam się że kupię sport i będzie za nisko, a regulacji brak - ile więc musiałby być sport żeby pozbyć się tarcia?
Pozdrawiam
[mk3] gwint czy sport - oto jest pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości