Witam.
Zbliża mi się duży przegląd w moim emerycie mk4 ahf i potrzebuje spisu elementów zawieszania na przód które muszę zakupić i jakiej firmy?
Na wymianę idzie wszystko oprócz amortyzatorow i sprężyn .
Które pomoże?
[mk4] Spis elementów zawieszenia przód
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: Spis elementów zawieszenia przód
Wejdź sobie na stronę sachsa i tam dobierzesz sobie wszystko łącznie z nr katalogowymi. Co do firmy to wybieraj Lemfordera. Jestem właśnie po takim remoncie zawieszenia i jest mega dobrze. Oczywiście tuleje wahacza załóż pełne.
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
[mk4] Re: Spis elementów zawieszenia przód
Tak jak kolega radzi, kup lemfordera z wyjątkiem poduszek stabilizatora kup oryginały w aso około 30szł sztuka a masz pewność ze nie będą piszczeć.
jeżeli całość to do wymiany: sworzeń wahacza, końcówka drążka kierowniczego, drążek kierowniczy, poduszka stabilizatora, łącznik stabilizatora, tuleje wahacza- kup pełną z audi s3, poduszka amortyzatora wraz z łożyskiem. Wszystko oczywiście po 2 sztuki
jeżeli całość to do wymiany: sworzeń wahacza, końcówka drążka kierowniczego, drążek kierowniczy, poduszka stabilizatora, łącznik stabilizatora, tuleje wahacza- kup pełną z audi s3, poduszka amortyzatora wraz z łożyskiem. Wszystko oczywiście po 2 sztuki
[mk4] Re: Spis elementów zawieszenia przód
Ok dzięki panowie.
Ile uczciwy mechanik powinien wziąść za wymianę tego wszystkiego?
Ile uczciwy mechanik powinien wziąść za wymianę tego wszystkiego?
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
[mk4] Re: Spis elementów zawieszenia przód
Nikt CI tego nie powie, ceny są rożne wszytko zależy gdzie będziesz to robił, w aso czy w zwykłym warsztacie, czy mieszkasz w centrum dużego miasta czy gdzieś w Bieszczadach.
[mk4] Re: Spis elementów zawieszenia przód
Musisz przyjąć zasadę ile za części tyle za robociznę. To tak pobieżnie wycenisz. Ja za całość roboty zapłaciłem 900 ale to było dosłownie całe zawieszenie robione łácznie z gumami w sankach i maglownicą. Części kupowałem sam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości