Krzywa piasta?
: pn sty 08, 2018 16:22
Golf IV TDI ALH, 1998 rok.
Witam wszystkich, od jakiegos czasu mam problem z prawym przodem. Czasem wyskakuje błąd ABS po czym sam gaśnie, czasem załącza się przy małej prędkości. Czuć lekkie bicie na kierownicy przy hamowaniu z wyższych prędkości. Po zdjęciu koła widać, że tarcza jak i pierścień ABS mają odchyły po kilka mm. Domyślam się, że w tym tkwi mój problem, Ale pytanie czy to wina krzywej piasty? Jeśli tak, to myślałem nad włożeniem od razu dwóch zwrotnic używanych z zaciskami np 280 mm, aktualnie 256. Wiem, że to pytanie nie do tego działu, ale przy okazji. Wszystkie zestawy (kompletne zwrotnice) 280 mm będą pasować Plug & Play? Waszym zdaniem wymienić samą piastę i do tego komplet tarcz i klocków (są już do wymiany w całym aucie) czy szukać zwrotnic używanych kompletnych z tarczami 280 na przód i wymienić tarcze i klocki tył? Może na lato przybędzie jeszcze trochę mocy i wjadą opony 215. Pozdro
Witam wszystkich, od jakiegos czasu mam problem z prawym przodem. Czasem wyskakuje błąd ABS po czym sam gaśnie, czasem załącza się przy małej prędkości. Czuć lekkie bicie na kierownicy przy hamowaniu z wyższych prędkości. Po zdjęciu koła widać, że tarcza jak i pierścień ABS mają odchyły po kilka mm. Domyślam się, że w tym tkwi mój problem, Ale pytanie czy to wina krzywej piasty? Jeśli tak, to myślałem nad włożeniem od razu dwóch zwrotnic używanych z zaciskami np 280 mm, aktualnie 256. Wiem, że to pytanie nie do tego działu, ale przy okazji. Wszystkie zestawy (kompletne zwrotnice) 280 mm będą pasować Plug & Play? Waszym zdaniem wymienić samą piastę i do tego komplet tarcz i klocków (są już do wymiany w całym aucie) czy szukać zwrotnic używanych kompletnych z tarczami 280 na przód i wymienić tarcze i klocki tył? Może na lato przybędzie jeszcze trochę mocy i wjadą opony 215. Pozdro