Strona 1 z 1

Regulacja kierownicy i taśmy poduszki

: ndz gru 31, 2017 23:04
autor: locarno_old
Witam. Dzisiaj podczas demontażu kierownicy zauważyłem jej przesunięcie o jeden ząbek względem kropki na drążku kierowniczym. Widać to na zdjęciach poniżej (pierwsze zdjęcie zaznaczone czerwoną kreską):

ObrazekObrazek

Przy składaniu przestawiłem to równo z tą kropką:

Obrazek

I teraz odnoszę wrażenie jakby na wyprostowanej kierownicy auto lekko znosiło w lewo, chociaż może mi się to wydawać. Pytanie, czy zostawić, to tak jak jest czy tak jak było (przesunięte) ?

Druga rzecz dotyczy taśmy poduszki powietrznej. Jak to poprawnie ustawić, aby nic nie popsuć ?

Obrazek

Ta żółta kropka ma być na środku, czy ta strzałka ma wskazywać na tą żółtą kropkę ?
Obrazek

Regulacja kierownicy i taśmy poduszki

: pn sty 01, 2018 14:18
autor: muszkatobiasz
oczywiście jak przestawiłeś kierownice o ząbek to musi być teraz krzywo z względem jazdy na wprost auto nie ściąga tylko kierownica jest krzywo żeby to naprawić to albo kierownica na swoje miejsce jak była albo jechać ustawić zbieżność wtedy ustawią kierownice na drążkach kierowniczych co do poduszki jeśli jej nie przestawiałeś po zdjęciu kierownicy i nie kręciłeś kierownicą położenie kół na wprost przed rozbiórką i teraz przed montażem tak samo to musi być dobrze ale gdzieś na forum było o tym jak to ustawić

Regulacja kierownicy i taśmy poduszki

: pn sty 01, 2018 20:46
autor: bioly05011
Strzałka na żółtą kropkę...

Regulacja kierownicy i taśmy poduszki

: pt sty 05, 2018 23:50
autor: locarno_old
Jeszcze jedno pytanie. Czy przy takich małych zmianach o 1 lub 2 ząbki powinienem wykonywać jakieś adaptacje w VCDS ? Na przykład czujnik G85 ?

Regulacja kierownicy i taśmy poduszki

: sob sty 06, 2018 08:19
autor: bioly05011
Nie bo ktoś to już tak ustawił,ale gdybyś tylko odciął kości od czujnika skrętu wtedy tak...