Strona 1 z 1

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: pn lip 18, 2016 18:06
autor: Djalo
Witam, może ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć co może być nie tak.
A więc zrobiłem remont zawieszenia z przodu (łącznik stabka, gumy wahacza, sworznie oraz końcówki drazka) do tego wpadł zawias -40.
Pojechałem na zbieżność i pupa, koleś ze stacji powiedział że skończył mu się gwint na drazku a do skali jeszcze daleko. Według niego jest coś źle poskładane. Faktycznie patrzyłem na lewą stronę i końcówka jest wkręcona prawie na full.

Ktoś może się z tym spotkał? Co robić? Wybrać się do innego fachowca ? Zmieniać końcówkę?

Dzięki z góry


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: pn lip 18, 2016 19:33
autor: wojtas46
Djalo, są dwa rodzaje drążków , jedne krótsze z dłuższą końcówką i na odwrót , może pomieszałeś z tymi długościami

Re: Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: pn lip 18, 2016 22:18
autor: Djalo
@wojtas46

Widziałem gdzieś dzisiaj ze są do wspomaga i bez. Ale drazka nie ruszałem, sama końcówka. Są też różne ich rodzaje? W sklepie motoryzacyjnym dostałem info że jest jeden typ.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: śr lip 20, 2016 00:56
autor: maxsymus
Trochę to dziwne w twoim przypadku ale zasada jest jedna drążki reguluje się razem być może jeden jest za mocno wykręcony w stosunku do drugiego ja bym jeszcze raz odpiął drążki od kolumny Mak Persona , kierownicę ustawił na wprost same koła także na wprost i potem dopiero zmontowałbym drążki z kolumną ...zapomniałem jeszcze dodać że kierownica należy tak kręcić aż końcówki z kolumny będą wychodzić mniej więcej po równo z każdej strony .

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: pn lip 25, 2016 14:19
autor: piotrek233
Są dwa rodzaje drążków i końcówek. Pewni masz źle dobrane

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

: wt lip 26, 2016 12:57
autor: ciachotdi
tak do 99 roku i po