Stukanie w przedniej części samochodu
: śr cze 08, 2016 22:39
Witam wszystkich.
Jestem dumnym posiadaczem Golfa 3 1.6 Kat z całymi 75 koniuchami pod maską.
Jakiś czas temu wymienione zostało łożysko lewe przednie koła bo wyło i tuleje wahaczy. W drodze do Szczecina w Koszalinie, nagle ( nie było tego wcześniej ) zaczęły się pojawiać rytmiczne stuki w przedniej części samochodu. Stuki występują gdy jadę prosto, skręcam i zwiększają się wraz ze wzrostem prędkości, podczas postoju brak dźwięków.
U mechanika powiedziano mi, że to skrzynia siada. Pojechałem do drugiego. Ten zaś powiedział, że "raczej" nie skrzynia bo stuki słychać z przedniej części samochodu od strony pasażera. Zapytałem się czy to może być wina przegubu. Pierwszy mechanik stwierdził, że nie bo przegub wyje tylko przy skręcaniu (wyczytałem, że przegub wewnętrzny może wyć nawet przy prostej jeździe). Drugi mechanik wziął samochód na podnośnik i kazał mi powoli ruszać i zmieniać biegi do 3. Powiedział, że lewe koło drga (kierownica lekko też). Stwierdził że nie ma żadnych luzów i że to może być wina źle wsadzonego łożyska co było wymieniane. Jednak nie stwierdził co powoduje te stukanie. Od siebie dodam tyle że biegi wchodzą gładko, żadnych zgrzytów ani nic. Co poradzicie?
Jestem dumnym posiadaczem Golfa 3 1.6 Kat z całymi 75 koniuchami pod maską.
Jakiś czas temu wymienione zostało łożysko lewe przednie koła bo wyło i tuleje wahaczy. W drodze do Szczecina w Koszalinie, nagle ( nie było tego wcześniej ) zaczęły się pojawiać rytmiczne stuki w przedniej części samochodu. Stuki występują gdy jadę prosto, skręcam i zwiększają się wraz ze wzrostem prędkości, podczas postoju brak dźwięków.
U mechanika powiedziano mi, że to skrzynia siada. Pojechałem do drugiego. Ten zaś powiedział, że "raczej" nie skrzynia bo stuki słychać z przedniej części samochodu od strony pasażera. Zapytałem się czy to może być wina przegubu. Pierwszy mechanik stwierdził, że nie bo przegub wyje tylko przy skręcaniu (wyczytałem, że przegub wewnętrzny może wyć nawet przy prostej jeździe). Drugi mechanik wziął samochód na podnośnik i kazał mi powoli ruszać i zmieniać biegi do 3. Powiedział, że lewe koło drga (kierownica lekko też). Stwierdził że nie ma żadnych luzów i że to może być wina źle wsadzonego łożyska co było wymieniane. Jednak nie stwierdził co powoduje te stukanie. Od siebie dodam tyle że biegi wchodzą gładko, żadnych zgrzytów ani nic. Co poradzicie?