Strona 1 z 1

Problem po wymianie maglownicy

: ndz sty 17, 2016 13:54
autor: Axaris
Wczoraj zabrałem się do wymiany maglownicy ponieważ na poprzedniej wcale nie miałem wspomy. Zakończyłem już wymianę i otóż mam taki jakby "problem" ponieważ wspomaganie w lewo działa idealnie i na krańcu skrętu słychać pompę. Natomiast w prawo jest trochę ciężej skręcać i nie słychać pompy na krańcówce. W poprzednim aucie maglownica działała 100%. Pompa też dobra bo by wcale nie działało. Czy jest jakaś możliwość zapowietrzenia ? Próbowałem ją "odpowietrzyć" trzymając przez jakieś 5s na maksymalnym skręcie lecz nie dało to nic. Płyn mam hipol atf. Dosyć gęsty taki ciemno-czerwony kolor.

Problem po wymianie maglownicy

: ndz sty 17, 2016 20:26
autor: piter2204
Rozumiem, że płyn wymieniłeś na nowy. Odpowietrzenie polega na skręceniu kierownicy w skrajne położenia kilka razy i ewentualne uzupełnienie płynu, więc nie trzeba trzymać kierownicy w skrajnym położeniu.

Problem po wymianie maglownicy

: ndz sty 17, 2016 21:16
autor: Axaris
Tak płyn był zalany nowy. Nie pomyślałem żeby wypłukać maglownice przed jego zalaniem. Poprzednio u kumpla płukaliśmy maglę ON i wyleciało sporo syfu. Co sądzisz o takim płukaniu? Nie zaszkodzi niczemu w bebechach przekładni?

Problem po wymianie maglownicy

: ndz sty 17, 2016 21:27
autor: piter2204
Nie powinno. Niektórzy opłukają układ benzyną.

Problem po wymianie maglownicy

: wt sty 19, 2016 17:21
autor: Axaris
Wypłukałem ropą i zalałem zielonym oryginalnym Febi. Jest znaczna poprawa tylko zastanawia mnie jak skręcę w prawo do końca to słychać razem z jęczeniem pompy takie syczenie . Z lewej strony tak nie ma .