Strona 1 z 1
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: pt wrz 25, 2015 13:23
				autor: garu 456
				witam jak w temacie mam golfa 1.9 tdi ARL i co dwa miesiace musze wymieniac tuleje  i nie wiem czym to jest spowodowane. dodam ze pol roku temu wymienilem praktycznie wszystko w zawieszeniu: amortyzatory 4szt, sprezyny 4szt, odboje, lozyska amortyzatorow, kompletne nowe wahacze i cala mase drobnych czesci. od tamtej pory juz dwa razy zmieniane byly tuleje te duze i szykuje sie kolejny raz. nie wiem co zrobic zeby nie siadaly tak czesto... 

golfik jest lekko dlubniety ze 150KM na okolo 210KM
 
			
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: pt wrz 25, 2015 16:03
				autor: elemenateur
				Z jakiej firmy te tuleje zakładałeś? Tuleje były już wprasowane czy mechanik musiał wprasowywać w wahacz? Może być tak że mechanik je źle wprasował, niezgodnie ze znakami. Można spróbować przejść na pełne tuleje z R32/TT.
			 
			
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: pt wrz 25, 2015 19:06
				autor: przemlin
				przecież pisze że wymieniał kompletne wahacze z już wprasowanymi tulejami. Ja bym proponował wstawić tuleje pełne od tt i dobrze ustawić geometrie.
			 
			
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: pt wrz 25, 2015 19:15
				autor: garu 456
				nowe febi oryginalne ktore byly w wahaczach siadly juz po poltora miesiaca... ostatnio zmieniane byly wszystkie w wahaczach i znow to samo. byla robiona geometria i rozne cuda... mierzony, sprawdzane sanki i nie wiadomo czemu tak robi...
a od TT czy r32 beda pasowaly w ori wahacz?
			 
			
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: pt wrz 25, 2015 20:51
				autor: waski1
				Proponuje takie coś i powinien być spokój.
LEMFÖRDER 27132 01
			 
			
					
				Re: notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: sob wrz 26, 2015 12:34
				autor: Maszan
				waski1 pisze:Proponuje takie coś i powinien być spokój.
LEMFÖRDER 27132 01
Potwierdzam.
 
			
					
				Re: notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: sob wrz 26, 2015 13:14
				autor: Kavior
				Na pelnych spada komfort, czuc bardziej nierownosci, szczegolnie poprzeczne. Ja bede wracal do zwyklych. Na stare lata berdziej cenie komfort 

 
			
					
				notoryczne zrywanie tulei metalowo gumowych
				: sob wrz 26, 2015 20:33
				autor: garu 456
				myslalem juz nad poliuretanem bo golf jest 6cm nizej od serii i jezdzi na 225/40 R18 wiec trzyma sie jak sztan w zakretach i nie tylko ale przy tej mocy i szerokosci opon czuc najmniejszy luz w zawieszeniu a najwieksza bolaczka golfa jest zrywanie tych wlasnie tulei...przejde na pelne i zobacze co sie bedzie dzialo