Wycie wspomagania po wymianie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MethooD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 11, 2014 19:06

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: MethooD » sob sty 10, 2015 20:57

Cześć, mam pytanko odnośnie "wycia" wspomagania podczas skręcania kierownicą. Sytuacja o tyle różna, że aktualnie Golf jest po wymianie maglownicy więc i płyn wspomagania był totalnie opróżniony. Podczas odpowietrzania, najpierw wlałem płyn do zbiorniczka i poczekałem aż przestaną iść bombelki po czym, we dwie osoby przy włączonym silniku, jeden dolewał, drugi kręcił kierownicą do oporu w lewo i w prawo. Na samym początku wycie było bardzo głośne ale z czasem zaczęło cichnąć, jednak po wykonaniu około 15-20 "przekręceń" nadal słychać ten dźwięk. Czy może to być oznaka, że coś z pompą jest nie tak czy może układ jest jeszcze zapowietrzony i po jakimś czasie to przejdzie ?
Dodam że dźwięk się nie zmienia a przez ostatnie około 5 "skręceń" nie ubywało już zbytnio płynu.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: waski1 » sob sty 10, 2015 21:26

Odczekaj powinno się to ustabilizować ucichnąć.Jazdę próbną zrób.



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: muszkatobiasz » sob sty 10, 2015 21:31

przejęć się jak nie ustanie to już tak zostanie bez zmian ten płyn szybko się pieni jak dostanie powietrza trudno odpowietrzyć trzeba trochę czasu



MethooD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 11, 2014 19:06

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: MethooD » sob sty 10, 2015 21:52

Okej, dzięki za rady, jadę nie długo trochę pojeździć więc może sprawa się już wyjaśni ;)



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: waski1 » sob sty 10, 2015 22:03

MethooD pisze:Okej, dzięki za rady, jadę nie długo trochę pojeździć więc może sprawa się już wyjaśni ;)
Szerokości.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: bioly05011 » sob sty 10, 2015 22:03

dlatego nigdy nie kręci się kierownicą na poczatku do oporu,po wymianie ja zalewam ,zapalam ,chodzi koło 5 minut ,dopierolekkie ruchy kierą. sprawdzam i dolewam,aż do pelnych ruchów,gasze ,zbiornik odkrecony i stoi aż płyn się ustoi ,jak narazie twu...twu... nie miałem problemu ....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: XV2 » ndz sty 11, 2015 13:40

bioly05011 pisze:po wymianie ja zalewam ,zapalam ,chodzi koło 5 minut
I to jest błąd .. Powinno się zalać i pokręcić na sucho max lewo/prawo najlepiej z uniesionym przodem.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: bioly05011 » ndz sty 11, 2015 14:50

a jak olej w silniku wymieniasz to też ,bierzesz korbe i na sucho heja? więc musisz wytłumaczyć mi czemu błąd? jakby nie było pompa musi zassać olej,na sucho na pewno nie idzie bo fjlm olejowy i tak jest...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: XV2 » ndz sty 11, 2015 16:06

bioly05011 pisze:a jak olej w silniku wymieniasz to też ,bierzesz korbe i na sucho heja?
Czy ja napisałem coś na temat silnika? :los2:


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: bioly05011 » ndz sty 11, 2015 17:38

nie wspomniałeś, a ja Ci podałem przykład taki :jezor: i nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie, dlaczego nie zapalać auta ,tylko pierw kręcić kierą. a z chciałbym wiedzieć i wielu innych też :hmm:


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: Qto » ndz sty 11, 2015 18:21

aby w miarę możliwości odpowietrzyć układ bez pracy pompy...
nawet w serwisówkach piszą aby nie odpalać od razu silnika...



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: XV2 » ndz sty 11, 2015 18:40

bioly05011 pisze: nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie, dlaczego nie zapalać auta ,tylko pierw kręcić kierą. a z chciałbym wiedzieć i wielu innych też :hmm:
Qto odpowiedział wyczerpująco. :bajer:


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: gruszon18 » czw sty 15, 2015 04:54

No to ja się podepne pod temat bo widzę problem podobny. Wymieniłem magiel, na używke bo mój się nie nadawał do regeneracji. Złożyłem wczoraj wszystko, zalalem olejem przekladniowym hipol, wiem że powinien być inny ale nie mieli. Odpowietrzylem raczej, bo wlałem płyn, bryka była kołami wzgórze więc bez odpalania max prawo max lewo kilka razy potem na odpalonym silniku i dolalem płynu na max i zostało. Wyjechałem autem na przejażdżkę i nie było słychać tego jak ja to nazywam szurania przy skrecaniu. Za to na wolnych słychać było ze pompa zgrzyta delikatnie. W nocy brata wiozlem do pracy, i zauważyłem że kierownica tak trochę ciężko chodzi i odzywa się to zgrzytanie podczas kręcenia. . Kierownica w żadnym momencie się nie blokuje, nie czuć żadnych przeskokow. Przy maksymalnym skręcie słychać ten zgrzyt i kierownica odbija. Jak wróciłem zajrzalem do zbiorniczka troszkę płynu ubyło ale minimalnie no i jego gęstość i przejrzystość się zmieniła.. Teraz jest koloru takiego gliniastego błota... Czytałem już w internetach że należałoby przeplukac układ żeby opiłki wymyć, ale puki co postanowiłem zaczerpnąć języka.



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Wycie wspomagania po wymianie

Post autor: XV2 » czw sty 15, 2015 19:05

gruszon18 pisze: zalalem olejem przekladniowym hipol, wiem że powinien być inny ale nie mieli
A jak by nie było benzyny na CPN zalał byś ropę?. Zrób płukankę i zalej taki jaki powinien być.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości