Strona 1 z 1

Problemy z ustawieniem zbieżności

: czw sty 01, 2015 20:09
autor: DuDeK_SGN
Witam, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość :)
Pojechałem na zbieżność zrobili mi , zmieniłem zawieszenie na -60 sprężyny + amorki, pojechałem po raz kolejny kazano mi najpierw wymienić sworzeń wachacza i poduszkę z łożyskiem na amorku - wymieniłem. Postanowiłem że pojadę na stację diagnostyczną gdzie również robią zbieżność i Pan mi powiedział że kątów mi nie ustawi ponieważ nie wie jakie powinny być przy obniżeniu - 60 że ustawia według książki na fabrycznym zawieszeniu (ale to nie jest naistotniejsze), co najlepsze powiedział mi że mam regulację na drążku tylko z prawej strony a z lewej nie ma i że mam wymienić cały drążek z końcówką (gdzie będzie regulacja) i dopiero do niego przyjechać bo inaczej nie da się ustawić zbieżności. Wyczytałem gdzieś na internecie że zbieżność wręcz powinno się ustawiać z prawej strony na jednej końcówce i teraz nie wiem co robisz. Mam nadzieję że mi pomożecie.

Pozdrawiam
DuDeK_sgn :)

Problemy z ustawieniem zbieżności

: czw sty 01, 2015 22:14
autor: muszkatobiasz
DuDeK_SGN pisze:Wyczytałem gdzieś na internecie że zbieżność wręcz powinno się ustawiać z prawej strony na jednej końcówce
raczej dziwnie by to wyglądało! a kierownice jak ustawić prosto?
musi być regulacja może było tak zapieczone że stwierdził wymianę na nowe

Problemy z ustawieniem zbieżności

: czw sty 01, 2015 22:57
autor: DuDeK_SGN
Właśnie wgl nie było regulacji z gwintem. Postaram się zrobić może zdj. Nikt w swoim mk2 tak nie miał, że regulacja była tylko z prawej strony. Mój mechanik np. powiedział mi że to normalne i sie ustawia z jednej strony. Ja nie wiem jestem laikiem. Dopiero się wdrażam w te wszystkie sprawy. Dlatego się tym interesuje :)

Problemy z ustawieniem zbieżności

: czw sty 01, 2015 23:44
autor: waski1
DuDeK_SGN pisze: Postaram się zrobić może zdj.
Dobry pomysł zrób foto.Chyba się zdziwicie.

Problemy z ustawieniem zbieżności

: czw sty 01, 2015 23:54
autor: muszkatobiasz
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1443394.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Problemy z ustawieniem zbieżności

: pt sty 02, 2015 00:59
autor: DuDeK_SGN
Jak na forum elektroda. Regulacja tylko z prawej strony. Teraz nie wiem czy szukać osoby kompetentnej i czy mozna na jednej końcówce ustawiać zbieżność czy wymieniać cały drążek (gdzie nic się z nim nie dzieje, ale nie ma regulacji). :)

Problemy z ustawieniem zbieżności

: pt sty 02, 2015 01:03
autor: muszkatobiasz
to zależy co chcesz zrobić możesz regulować jednym drążkiem a jeśli kierownica będzie krzywo możesz ją przestawić na samej kierownicy ściągnąć i ustawić tak jak ma być! jeśli niema luzu to po co wymieniać a jak wybije się końcówka czy drążek to wymienisz na regulowaną

Problemy z ustawieniem zbieżności

: pt sty 02, 2015 23:56
autor: DuDeK_SGN
Tak też zrobię tylko zmylił mnie Pan na stacji diagnostycznej mówiący że nie da się ustawić tak zbieżności i muszę wymienić cały drążek. Dzięki za pomoc :) poszukam gdzieś indziej gdzie mi to ustawią :)

Problemy z ustawieniem zbieżności

: wt sty 06, 2015 19:42
autor: Witek.J
Z tym lewym drążkiem wszystko w porządku, takie były montowane w fabryce i tylko prawy był regulowany a zbieżność dało się ustawić :helm: . "Pan na stacji diagnostycznej" wydaje się mało kompetentny, regulację trzeba wykonać kręcąc prawym drążkiem a później przestawić kierownicę na wieloklinie aby odpowiadała jeździe na wprost jeżeli będzie taka potrzeba.

Problemy z ustawieniem zbieżności

: wt sty 06, 2015 23:52
autor: waski1
Witek.J pisze: "Pan na stacji diagnostycznej" wydaje się mało kompetentny
Nie mów mu tego bo ci w przyszłości dowodu nie podbije.