Problemy z ustawieniem zbieżności
: czw sty 01, 2015 20:09
Witam, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość
Pojechałem na zbieżność zrobili mi , zmieniłem zawieszenie na -60 sprężyny + amorki, pojechałem po raz kolejny kazano mi najpierw wymienić sworzeń wachacza i poduszkę z łożyskiem na amorku - wymieniłem. Postanowiłem że pojadę na stację diagnostyczną gdzie również robią zbieżność i Pan mi powiedział że kątów mi nie ustawi ponieważ nie wie jakie powinny być przy obniżeniu - 60 że ustawia według książki na fabrycznym zawieszeniu (ale to nie jest naistotniejsze), co najlepsze powiedział mi że mam regulację na drążku tylko z prawej strony a z lewej nie ma i że mam wymienić cały drążek z końcówką (gdzie będzie regulacja) i dopiero do niego przyjechać bo inaczej nie da się ustawić zbieżności. Wyczytałem gdzieś na internecie że zbieżność wręcz powinno się ustawiać z prawej strony na jednej końcówce i teraz nie wiem co robisz. Mam nadzieję że mi pomożecie.
Pozdrawiam
DuDeK_sgn
Pojechałem na zbieżność zrobili mi , zmieniłem zawieszenie na -60 sprężyny + amorki, pojechałem po raz kolejny kazano mi najpierw wymienić sworzeń wachacza i poduszkę z łożyskiem na amorku - wymieniłem. Postanowiłem że pojadę na stację diagnostyczną gdzie również robią zbieżność i Pan mi powiedział że kątów mi nie ustawi ponieważ nie wie jakie powinny być przy obniżeniu - 60 że ustawia według książki na fabrycznym zawieszeniu (ale to nie jest naistotniejsze), co najlepsze powiedział mi że mam regulację na drążku tylko z prawej strony a z lewej nie ma i że mam wymienić cały drążek z końcówką (gdzie będzie regulacja) i dopiero do niego przyjechać bo inaczej nie da się ustawić zbieżności. Wyczytałem gdzieś na internecie że zbieżność wręcz powinno się ustawiać z prawej strony na jednej końcówce i teraz nie wiem co robisz. Mam nadzieję że mi pomożecie.
Pozdrawiam
DuDeK_sgn