Strona 1 z 1

sworzeń wchodzi luźno w zwrotnicę

: wt cze 03, 2014 14:03
autor: killah
Witam,

Mam pytanie. Z góry uprzedzam że mogą to być tylko moje obawy bo dopiero kompletuję zawieszenie GTI i nigdy nie widziałem złożonego wcześniej.

Mam taki oto sworzeń (GTI):

http://photos01.istore.pl/42628/photos/big/34070521.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

I taką zwrotnicę (GTI):

http://www.ventocar.wizja.net.pl/zwrotnice/VW/6s.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak wkładam sworzeń w zwrotnicę to wchodzi bez oporu. W sumie jest nawet lekki luz. Mam 3 zwrotnice (2 wypiaskowane oraz 1 śmietnik bo nie dało się odkręcić półosi) i we wszystkich to samo. Nie wiem czy to normalne bo np w zwrotnicach z wersji CL sworzeń jest wbijany i skręcany poprzeczną śrubką i tam to wchodzi wszystko za pomocą młotka dosłownie.

Jeszcze pytanko bo na zdjęciu zwrotnicy sworzeń jest przykręcony poprzez podkładkę. Tej podkładki nie było w zestawie ze sworzniem. Skąd to dokupić i czy jest potrzebna?

sworzeń wchodzi luźno w zwrotnicę

: wt cze 03, 2014 16:23
autor: bioly05011
tego typu sworzeń jest na stożku dokręcasz nakrętkę i ma być ,ten co jest przykręcony na zdiecju jest to nakrętka z podkładką obrotową w nowym zestawie tego nie ma jest nakrętka samokontrująca możesz założyć zwykłą podkładkę i będzie

sworzeń wchodzi luźno w zwrotnicę

: wt cze 03, 2014 16:52
autor: killah
A ten luz między sworzniem a zwrotnicami ?

sworzeń wchodzi luźno w zwrotnicę

: wt cze 03, 2014 20:16
autor: marog60
ale co jak dokrecisz sworzen tą nakretka to masz luz?????

sworzeń wchodzi luźno w zwrotnicę

: wt cze 10, 2014 08:58
autor: killah
Eh, wolałem już się nie wypowiadać ale zrobię to:) W końcu człowiek się na błędach uczy. Trzeba było dokręcić nakrętkę... Macie rację. Nie zauważyłem że sworzeń jest stożkiem ;)