octavia 1 luz w układzie kierowniczym
: śr kwie 23, 2014 20:49
słyszał ktoś kiedyś o takiej likwidacji luzu ?
http://forum.skodaclub.pl/tech-1u-octav ... t2141.html" onclick="window.open(this.href);return false;
luz miałem dokładnie na wieloklinie regulacji kierownicy miedzy kierownica a krzyżakiem sprawdziłem to w następujący sposób złapałem francuzem krzyżak w okolicach pedałów i delikatnie ruszałem kierownicą był delikatny luz wiec wiadomo ze luz jest miedzy kierownica a krzyżakiem
trzeba zdjąć kierownice i dół deski rozdzielczej z lewej strony z włacznikiem świateł i przełaczniki kierunkowskazów oraz wycieraczek od dołu odkrecic pare srób które trzymają kolumne kierownicza wysunie sie rura ze stacyjka i wieloklinem na którym był luz druga czesc wieloklina zostaje w aucie przykrecona do krzyżaka mechanik który mi to naprawiał powiedział ze to standard w octavi i golfie robił to juz pare razy w swojej octavi też .Zerwał z coca coli etykiete nawinął na wieloklin i poskładał wszystko luzu nie ma jest wszystko ok pytałem sie ile to wytrzyma odpowiedział ze dokładnie nie wie lecz zrobił swoja octavia ponad 30tys i luzu niema wiec nawet niech co 40-50tys trzeba bedzie powtórzyć zabieg to sie opłaca niz wymieniac całą kolumne kierowniczą za 2500zł nie mając pewnosci ze bedzie pasownie wykonana
gdzie ewentualnie skasować ten luz miejsce 1,2 czy 3 lub jeszcze gdzieś indziej?
http://forum.skodaclub.pl/tech-1u-octav ... t2141.html" onclick="window.open(this.href);return false;
luz miałem dokładnie na wieloklinie regulacji kierownicy miedzy kierownica a krzyżakiem sprawdziłem to w następujący sposób złapałem francuzem krzyżak w okolicach pedałów i delikatnie ruszałem kierownicą był delikatny luz wiec wiadomo ze luz jest miedzy kierownica a krzyżakiem
trzeba zdjąć kierownice i dół deski rozdzielczej z lewej strony z włacznikiem świateł i przełaczniki kierunkowskazów oraz wycieraczek od dołu odkrecic pare srób które trzymają kolumne kierownicza wysunie sie rura ze stacyjka i wieloklinem na którym był luz druga czesc wieloklina zostaje w aucie przykrecona do krzyżaka mechanik który mi to naprawiał powiedział ze to standard w octavi i golfie robił to juz pare razy w swojej octavi też .Zerwał z coca coli etykiete nawinął na wieloklin i poskładał wszystko luzu nie ma jest wszystko ok pytałem sie ile to wytrzyma odpowiedział ze dokładnie nie wie lecz zrobił swoja octavia ponad 30tys i luzu niema wiec nawet niech co 40-50tys trzeba bedzie powtórzyć zabieg to sie opłaca niz wymieniac całą kolumne kierowniczą za 2500zł nie mając pewnosci ze bedzie pasownie wykonana
gdzie ewentualnie skasować ten luz miejsce 1,2 czy 3 lub jeszcze gdzieś indziej?