Wymiana tulei wahacza

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Resterwers
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Resterwers » śr mar 12, 2014 21:52

Witam. Mam do wymiany tuleję w mk4 z przodu (lewa). Biorąc pod uwagę ceny z allegro to: ceny tulei zaczynają się od 30-40zł a za 80zł można kupić cały, nowy wahacz. Co myślicie o takim wahaczu? Wiadomo oprócz głównej tulei są tam jeszcze dwie inne. Zastanawia mnie tylko jakość wykonania takiego wahacza...



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Yaro1981 » śr mar 12, 2014 21:57

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :helm:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Resterwers
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Resterwers » śr mar 12, 2014 22:22

No wiadomo, można też taki wahacz kupić np. z TRW za ponad 200zł :) ale wtedy już mi się to tak nie kalkuluje.
Jakąś konkretną firmę tego typu części polecacie? Wiem, że powinno się najlepiej wymienić całe zawieszenie z przodu (tzn. tuleje, sworznie, łączniki itp.) po obu stronach ale oglądałem auto od spodu i wszystko wygląda na całkiem w porządku. Jedynie ta tuleja w lewym wahaczu zaczęła wyskakiwać z gumy.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Wymiana tulei wahacza

Post autor: wojtas46 » czw mar 13, 2014 06:24

Resterwers, bierz z Lemfordera lub TRW



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wymiana tulei wahacza

Post autor: ciachotdi » śr mar 19, 2014 09:44

jak kupisz zamiennik wachacza z tulejami licz sie że za rok ponowna wymiana dwóch tulei.

Z doświadczenia wole kupić najdroższe tuleje i wprasować i mieć święty spokój na lata (zależy kto ile jeździ, i na jakich drogach się porusza) :bigok:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Shmatan » śr mar 19, 2014 17:51

Zdecydowanie jak już drzeć wahacz to wymienić obie tuleje i to z obu stron - sworznie mogłyby zostać bo je da się wymienić w 15 minut z podnośnika.

Lemforder?



seaman1982
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
Lokalizacja: Silesia

Re: Wymiana tulei wahacza

Post autor: seaman1982 » wt kwie 08, 2014 09:29

Witam!
Panowie mam pytanie odnosnie mojego MK IV. Podczas powolnej jazdy na nierownosciach slychac dosc glosne pukanie. Co to moze byc? Dodam ze mam zalozone nowe amory, i wszystko co na nich jest, oraz laczniki stabilizatora. Na wachaczach mam poliuretan, ale czy moze on dawac jakies stuki? Koncowki drazka jak zlapie to moge przechylic w lewo badz prawo, ale nic poza tym, Nie wiem jak sworzen, ale chyba jest jeszcze ori, a auto ma 215 przelotu? Nie chce znowu pchac sie w koszty, wiec pytanie co to moze byc? Jak stuka wybity sworzen?



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wymiana tulei wahacza

Post autor: ciachotdi » wt kwie 08, 2014 10:53

sworzen sutka na nie równościach. Ja mam na latane 220 tkm i wszystko oryginalne w bdb stanie


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

Wymiana tulei wahacza

Post autor: tomcio06750 » wt kwie 08, 2014 16:46

sworzeń bądź drążek i jego końcówka a co jeszcze gorsze to listwa maglownicy może być wybita



seaman1982
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
Lokalizacja: Silesia

Re: Wymiana tulei wahacza

Post autor: seaman1982 » wt kwie 08, 2014 18:13

Podnioslem auto i mam jak nic lewa koncowke wybita.Ma lekki luz. Graty juz zamowilem. Bedzie lemforder, bo ori powala cena. Do tego wymieniam sworznie bo jeszcze fabryczne, a jedna robota. Pozniej zbieznosc. Koncowki zmienialem 50 kkm temu.Zalozone TRW i juz polecialy.
Zauwazylem ze lemforder ma rozne barwy - nie wiem jak to okreslic gum w sworzniach.Raz czerwone raz niebieskie.One cos znacza?



Awatar użytkownika
Malik
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Posty: 435
Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
Lokalizacja: EP || ETM

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Malik » śr maja 21, 2014 22:36

Panowie a czy tuleja w tylnej belce może wydawać z siebie dzwięki podobne do trzeszczenia i najbardziej je słychać jak stane na progu i zacznę bujać autem.?



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Shmatan » śr maja 21, 2014 23:46

Malik, to hamulec



Awatar użytkownika
Malik
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Posty: 435
Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
Lokalizacja: EP || ETM

Re: Wymiana tulei wahacza

Post autor: Malik » czw maja 22, 2014 08:53

Shmatan pisze:Malik, to hamulec
I teraz się zastanawiam czy żartujesz czy serio piszesz xD
Jak serio to mnie zaskoczyłeś bo hamulce są 100% sprawne a objawy się zaczeły po wsadzeniu gwintu.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Wymiana tulei wahacza

Post autor: Shmatan » czw maja 22, 2014 21:27

Przy zaciągniętym ręcznym hamulec z tyłu skrzypi.

Zaczęło się po założeniu gwintu? no to w takim razie odbój skrzypi. A tuleje i tak należy popuścić i dokręcić na kołach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości