Strona 1 z 1

wspomaganie kierownicy

: wt mar 04, 2014 07:33
autor: Skoniecki
Siemka. Szukam informacji na temat wspomagania w samochodach Golf 3 i Vento . Sam miałem oba modele w turbodieslu i w obu wspomaganie chodziło dość ciężko . Trzeba było mocniej docisnąć kierę żeby np. skręcić koła na postoju a i w czasie jazdy chodziła jakby trochę ciężko. Jeżdżę teraz Golfem 3 w benzynie 2.0 16V i kierownicà można kręcić jednym paluszkiem tak w czasie jazdy jak i na postoju. Czy są różnice w pompach lub maglownicach . Z czego szukać ?
Pozdrawiam Skoniecki

wspomaganie kierownicy

: śr mar 05, 2014 14:17
autor: Mavrick
Wedlug ETK-i dla 1.8 - 2.0 oraz diesel-i pompy byly takie same.

037145157DX (zlacze weza ssacego z gory na dol od czola piasty do pow. mocow.)
028148557D (przylacze weza ssacego skierowane poziomo do tylu)(od czola piasty do piasty pow. mocw.)
028148557DX (przylacze weza ssacego skierowane poziomo do tylu)(od czola piasty do piasty pow. mocw.)

wspomaganie kierownicy

: śr mar 05, 2014 18:44
autor: Skoniecki
Dzięki sedreczne :-)

wspomaganie kierownicy

: czw mar 06, 2014 06:16
autor: Skoniecki
A czy jest może jakiś sprytny patent na zdiagnozowanie czy niedomaga pompa czy też przekładnia ?

Re: wspomaganie kierownicy

: czw mar 06, 2014 08:20
autor: lukaszn0
Kiedy pompa wspomagania odmawia posłuszeństwa to słychać podczas działania

wspomaganie kierownicy

: sob mar 08, 2014 21:15
autor: ciachotdi
ja do mk3 td aaz wsadziłem od polo 6n2 ale pasuje również od mk4 tyle że koło pasowe trza przełożyć