Strona 1 z 1
Tarcie opony o wahacz.
: czw lip 11, 2013 16:45
autor: RADZIO207
Witam. od jakiegos czasu jestem posiadaczem golfa mk4, od poczatku borykam sie z dziwnym problemem. Przy cofaniu z maksymalnym skrętem w lewo, lewe koło skręca tak mocno ze opona trze o wahacz. Przy jezdzie do przodu z takim samym skretem problem nie wystepuje. Na diagnostyce mechanik stwierdził ze to wina wybitej tulei wahacza. tuleja wymieniona, probem pozostał. ktos ma jakies pomysły? Możliwe ze ktos wstawił za długi drazek kierowniczy? pozdrawiam
Tarcie opony o wahacz.
: czw lip 11, 2013 17:30
autor: muszkatobiasz
jak byś miał za długi drążek to byś nie miał zbieżności albo nie szło za bardzo utrzymać auta na drodze! jadąc na wprost masz kierownice na prosto? jeśli tak to jaki masz skręt w lewo i w prawo kręcąc kierownicą chodzi ile obrotów kierownicy masz od wyprostowanych kół w jedną i drugą czy tyle samo czy w jedną jest trochę więcej
Tarcie opony o wahacz.
: pt lip 12, 2013 08:12
autor: RADZIO207
Kierownica jest prosto, auto dobrze się prowadzi, nie ściąga. W prawo można zrobić ponad półtora obrotu kierownicą, w lewo jeden obrót i trochę.
Re: Tarcie opony o wahacz.
: pt lip 12, 2013 15:07
autor: Adi wwl
muszkatobiasz pisze: jaki masz skręt w lewo i w prawo kręcąc kierownicą chodzi ile obrotów kierownicy masz od wyprostowanych kół w jedną i drugą czy tyle samo czy w jedną jest trochę więcej
kolega pisze dobrze, sprawdź czy w prawo i lewo masz tyle samo obrotów kierownicą, prawdopodobnie jedna końcówka jest więcej wkręcona a druga mniej, albo zobacz ile gwintu jest na lewym a ile na prawym drążku kierowniczym
Tarcie opony o wahacz.
: pt lip 12, 2013 17:59
autor: muszkatobiasz
RADZIO207 pisze:W prawo można zrobić ponad półtora obrotu kierownicą, w lewo jeden obrót i trochę.
czyli na końcówkach drążka masz przestawione ! musisz przestawić na drążkach jeden wykręcić a drugi wkręcić pamiętając o zbieżności i odkręcić kierownice i ustawić ją na wprost