Strona 1 z 1

Wymiana sprężyn na obnizone

: pn cze 03, 2013 21:01
autor: raiden112
Dzis nabylem komplet używanych sprezy obnizajacych wiem ze napewno po wymianie przednich trzeba zrobić zbieżność A jak to sie ma z tyłem?? Czy moge zalozyc najpierw tył a za tydzien, dwa tygonie przod, czy przez ten czas nic sie nie stanie z oponami

Wymiana sprężyn na obnizone

: pn cze 03, 2013 22:46
autor: vanos320
Nie, nic się nie stanie, bynajmniej u mnie nic się nie działo.

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 08:10
autor: Jarek_NS
W MK3 z tyłu nie ustawiasz zbieżności.

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 10:07
autor: raiden112
A da sie jakos rozpoznać ile sprężyna ma - 40 czy -60 ?? Jest to dla mnie na tyle wazne bo z przodu wymienialem niedawno amory na seryjne a z tyłu nie wiem co mam bo poprzedni właściciel wkładał Obrazek

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 11:11
autor: Jarek_NS
Najlepiej po oznaczeniu. Ale jak nie wiesz jakie to spreżyny to pokaże życie ile siedzi.

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 12:17
autor: raiden112
a nie orjetujesz sie ile moze zejsc na dol przy 40mm ?

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 12:45
autor: Jarek_NS
Podam ci taki przykład, mam springi eibacha w MKIV i mają obniżać o -30mm, ale występują do MKIV chyba z cztery rodzaje przednich sprężyn i jak do diesla włożysz sprężyny z benzyny 1,4 to siądzie więcej niż te 30mm.

Podejrzewam że nie masz pojęcia jakie są klasy wagowe twoich sprężyn więc ciężko powiedzieć co z tego ci wyjdzie, a wszystko będzie jasne jak zamontujesz, nawet przy prawidłowo dobranej sprężynie producent podaje orientacyjną wartość obniżenia, i różnice mogą wahać się w granicach +-10mm.

Wymiana sprężyn na obnizone

: wt cze 04, 2013 18:18
autor: raiden112
Dobra w takim razie kupie po prostu nowe amorki do przodu Dzieki za odpowiedzi