Strona 1 z 1

Tarcie przedniego kola

: czw maja 23, 2013 19:18
autor: rem08
Witam. Posiadam golfa II 1.8 RP. Ostatnio zauważyłem że na wzniesieniach typu wjazd na krawęznik na skreconych kolach dosc mocno trze mi opona o nadkole. Zjawisko to zauwazylem tylko w lewym kole. Dodam ze autko jezdi na oponach R15 195/50. W zeszlym roku nic takiego sie nie dzialo. Dopiero po zmianie kol na letnie w tym sezonie. Autko jest na sportowych sprezynach. Macie moze jakies pomysly co moze byc tego przyczyna? Dodam ze amorki maja sprawnosc okolo 75%. A moze sportowe sprezyny maja wplyw na badanie amortyzatorow? Myslicie ze moze miec na to wplyw przegub ktory mam do wymiany? Z gory dzieki za pomoc

Tarcie przedniego kola

: czw maja 23, 2013 22:03
autor: vanos320
Kumpel w dwójeczce ma to samo, ale założył 195/45 i 0 problemu. Po prostu, ubiły Ci się trochę sprężyny, po roku troszkę się wybiły, auto siadło delikatnie niżej i teraz przyciera.
Zmienisz niższy profil i będzie spoko.

Tarcie przedniego kola

: czw maja 23, 2013 23:29
autor: rem08
Nie chcial bym nizszego profilu. Oponki w zeszlym roku kupilem i sie super spisuja. A moze jednak cos w zawieszeniu? Ogolnie nic nie puka ani nie stuka. Jakies pomysly jeszcze moze macie?

Tarcie przedniego kola

: pt maja 24, 2013 08:20
autor: vanos320
A jakie Ty masz tam sprężyny? Ile obniżają?

Kolega lata na 45 profilu i chwali sobie, wcale nie ma taczki na 15"
Jest wręcz komfortowo :P

Tarcie przedniego kola

: pt maja 24, 2013 12:04
autor: rem08
Najprawdopodobniej -40. Nie ja je zakladalem ale wszystko na to wskazuje ze -40

Tarcie przedniego kola

: czw cze 06, 2013 23:09
autor: czeskii
masz zbyt wysokie oponki, ja po zalozeniu gwintu i oponie 205/45 z przodu tez tak mialem musialem dac gwint max do gory zeby bylo ok, niestety anrazie na glebie nie smigam bo za oponki troche dalem za barum bravuris, wiec szkoda za bezcen sprzedac.

Tarcie przedniego kola

: czw cze 13, 2013 16:15
autor: RADZIO207
witam, zeby nie zakładac nowego tematu podepne sie pod ten. U mnie w czwórce lewe koło przy maksymalnym skręcie w lewo trze o nadkole i wahacz. W prawo moge zrobić poł obrotu kierownią wiecej niz w lewo. czy przestawienie przekładni kierowniczej w prawo cos pomoze czy szukac przyczyny gdzie indziej? Pozatym zdaza sie ze przyblokuje mi kierownice gdy cofam z maksymalnie skręconymi kołami w lewo. muszę wtedy uzyc troche siły zeby ją odkręcić.Płyn w układzie jest. Zbiezność niedawno była robiona. Koła to fabryczne alu 15" z oponami szer. 195. prosze o rade. pozdro