Pomoc w doborze podzespołów

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

H4NNIB4L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt wrz 11, 2012 20:04

Pomoc w doborze podzespołów

Post autor: H4NNIB4L » ndz kwie 21, 2013 21:59

1. W tym tygodniu wybieram się do mechanika. Muszę zakupić sprężyny na przód by go podnieść i usztywnić. Na stronie Inter Cars http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... C%3DS&se=T" onclick="window.open(this.href);return false; znalazłem sprężyny KYB RA3754 (7 pełnych zwoi ) które niby są do mojego auta (1.6 16v), dość dziwna sprawa, bo większość sprzedawców piszę, że są do 1.8, ale w katalogu w rozwinięciu jest też że jednak do mojej wersji pasują. Pamiętam, że dziadek po zakupie swojego golfa też miał niski i miękki przód i dość często haczył i właśnie wtedy zamówiłem na alledrogo KAYABY ze 7 pełnym zwojami, a nie 6 i też były przeznaczone do wersji 1.4 16V. Po tym zabiegu przód się podniósł o jakieś 2,5 cm i znacząco się usztywnił i jeździ się o niebo lepiej, lecz niestety nie pamiętam jaka to była wersja sprężyn KAYABA, pamiętam tylko o 7 pełnych zwojach. Prosiłbym kogoś o radę, gdyż sprężyn z diesla ani żadnych tulejek nie chcę stosować.

2. Zadzwoniłem w piątek do warsztatu no i tam za wymianę poduszek amorów, sprężyn no i tylnych tarcz zawołali 500zł, w dodatku pan powiedział, że po zmianie sprężyn będzie potrzeba ustawienia zbieżności. Natychmiast zadzwoniłem do znajomego i umówił mnie ze swoim zaprzyjaźnionym mechanikiem i on po znajomości powiedział 150-200 zł (w zależności od tego, czy wszystko pójdzie "zgodnie z planem") i on stwierdził, że nie ma potrzeby ustawiać zbieżności...
Jak jest naprawdę?

3. Jakie tarcze i klocki wybrać na tył, żeby nic nie piszczało, tak aby zamknąć koszt w granicach 180 zł?

4. Poduszki amorów i łożyska postanowiłem zakupić firmy Lemforder.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Pomoc w doborze podzespołów

Post autor: italiano_83 » pn kwie 22, 2013 15:53

Zbieżność trzeba skontrolować, po wyrwaniu amortyzatora z przodu ..
H4NNIB4L pisze:3. Jakie tarcze i klocki wybrać na tył, żeby nic nie piszczało, tak aby zamknąć koszt w granicach 180 zł?
Szukaj trw - dobra firma w rozsądnych pieniądzach.
H4NNIB4L pisze:4. Poduszki amorów i łożyska postanowiłem zakupić firmy Lemforder.
Też dobra firma, szkoda, że już wszystko klepią w chinach/Brazylii :crazy:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

H4NNIB4L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt wrz 11, 2012 20:04

Pomoc w doborze podzespołów

Post autor: H4NNIB4L » pn kwie 22, 2013 22:35

Mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat sprężyn?
Te podane przeze mnie (KYB RA3754- niby pasujące) są trochę za drogie jak na moją kieszeń. Zależy mi na tym by auto się podniosło i usztywniło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości