Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
: pn mar 25, 2013 10:12
Siema
Podczas swapa wstawiam u siebie ABS. Chciałem dorzucić też korektor siły hamowania na tył bo trochę za szybko się tyłek blokuje ale pojawiły się głosy, że korektor hamowania w układach z ABS jest zbędny.
Czy możecie potwierdzić, że wstawiając ABS mogę sobie odpuścić korektor na tylnej belce?
Jakby ktoś pytał to odpowiadam od razu - mam teraz wywalony korektor bo kiedyś myślałem, że to fajny tuning układu hamulcowego.... do czasu aż założyłem tarcze z tyłu.
Podczas swapa wstawiam u siebie ABS. Chciałem dorzucić też korektor siły hamowania na tył bo trochę za szybko się tyłek blokuje ale pojawiły się głosy, że korektor hamowania w układach z ABS jest zbędny.
Czy możecie potwierdzić, że wstawiając ABS mogę sobie odpuścić korektor na tylnej belce?
Jakby ktoś pytał to odpowiadam od razu - mam teraz wywalony korektor bo kiedyś myślałem, że to fajny tuning układu hamulcowego.... do czasu aż założyłem tarcze z tyłu.