Strona 1 z 1

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

: pn mar 25, 2013 10:12
autor: killah
Siema

Podczas swapa wstawiam u siebie ABS. Chciałem dorzucić też korektor siły hamowania na tył bo trochę za szybko się tyłek blokuje ale pojawiły się głosy, że korektor hamowania w układach z ABS jest zbędny.

Czy możecie potwierdzić, że wstawiając ABS mogę sobie odpuścić korektor na tylnej belce?

Jakby ktoś pytał to odpowiadam od razu - mam teraz wywalony korektor bo kiedyś myślałem, że to fajny tuning układu hamulcowego.... do czasu aż założyłem tarcze z tyłu.

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

: pn mar 25, 2013 21:06
autor: muszkatobiasz
ABS steruje siła hamowania hamulcami tak więc zbędny jest ten korektor!

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

: wt mar 26, 2013 00:16
autor: Paweł Marek
killah, nie koniecznie, ale powinien być, zwłaszcza że masz silnie hamujące tarcze .
Owszem ABS zadziała w razie blokady kół ale nie tylko o to chodzi
Chodzi o to żeby do tego blokowania tyłu zbyt łatwo nie dochodziło, a temu zapobiegnie korektor zmniejszając odpowiednio siłę hamowania na tył. ZSeby w warunkach przeciętnej jazdy z umiarkowanym hamowaniem ten rozdział sił był zachowany

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

: wt kwie 02, 2013 23:07
autor: finch
Niestety ale korektor jest niezbędny chyba że chcesz skończyć gdzieś w rowie.