Strona 1 z 2
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: śr lut 13, 2013 20:07
autor: harvard
Golfina 2002 przebieg 200kkm Pb. Wymienione gumy stabilizatora, amorki i poduchy (przód). Zauważyłem na podjazdach krawężniko-podobnych, garbach i łatach na drodze czy też dziurach, że coś podaczas takiego 'najechania' na w/w słyszę zawieszenie. Coś jak stuk jednokrotny. Niby machanior patrzył i uważa, że wszystko w porządku a ja przewrażliwiony. Jednak przejechałem się 3 innymi goframi a tam nic ie słychać. Nie bardzo wiem co w układzie gdy mechanior mówi OK, wymieniać? Sworzeń, tuleje wahaczy na początek? Czy może od razu końcówki drążka? Pytam co zazwyczaj może siadać bo szkoda kasy wydawać na wymianę wszystkiego od ręki.
dzięki
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: śr lut 13, 2013 20:19
autor: areczek0000000
na twoim miejscu podjechał bym na stację diagnostyczną tam sprawdzą co stuka.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: czw lut 14, 2013 23:08
autor: XV2
Podjedz na szarpaki .
Obstawiam na tuleje wahacza.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: pt lut 15, 2013 14:29
autor: marcin7x5
XV2 pisze:Obstawiam na tuleje wahacza.
Tez sie ku temu skłaniam.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: pt lut 15, 2013 14:58
autor: harvard
Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej i koleś powiedział o prawym sworzniu. Tuleje twierdzi, że nie widać luzów. Zastanawiam się czy nie podjechać jeszcze w jedno miejsce.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: sob lut 16, 2013 10:56
autor: Sebekk
Podjedź i się przekonasz... Ja miałem podobnie, podjazd pod mały krawężnik,dziury i było słychać stukanie. Diagnosta stwierdził iż tuleje dobre a poduszka amortyzatora ma luzy. Oczywiście się mylił. Też podczas nagłego hamowania jak mocniej nacisnąłem hamulec to było stuk słychać. Tuleje stan agonia były.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: sob lut 16, 2013 17:16
autor: przemlin
harvard pisze:Pytam co zazwyczaj może siadać bo szkoda kasy wydawać na wymianę wszystkiego od ręki.
Wymienies akurat najdroższe rzeczy:D , ja bym zaczoł włsnie od tuleji wachacza.. które są tanie, jak bedziesz wymieniał to wstaw pełne /tylne tuleje wahacza z audi s3/ , jak nie znasz numeru czesci to szukajka sie kłania, tuleje te nie zrywają sie , sa troche droższe bo 40zł/szt, czyli komplet tuleji lemfordera /wzmocnione+ przednie zwykłe/ dasz 100zł i masz spokój z tulejkami.Tu masz te tuleje
http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-l ... 45048.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: ndz kwie 14, 2013 20:46
autor: harvard
Dobra tuleje wszystkie 4 wymienione i jak wjeżdżam na garba to słyszę 'głosy' z przedniego zawieszenia. teraz nie wiem czego się czepić. Na stacji ustawili zbieżność/geometrię i mówią że nić nie widać. Żal. Amorki nowe, osłony, gumy stabilizatora również. Teraz szukam co tańsze łączniki? czy końcówki drążków?
Re: Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: ndz kwie 14, 2013 21:04
autor: XV2
harvard pisze: Amorki nowe, osłony, gumy stabilizatora równie
A poduszka amortyzatora wymieniona ?
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: ndz kwie 14, 2013 21:19
autor: michoswwy
u mnie stuka jak wjadę np na garb zwalniający ale sprawdzałem to gumy na stabilizatorze maja luz jutro wymiana na nowe i zobaczymy mam nadzieję że będzie OK
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: pn kwie 15, 2013 07:02
autor: harvard
Poduszki z przodu również nowe. Na prostej tego nei słychać tylko na dołach, garbach.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: pn kwie 15, 2013 14:59
autor: marcin7x5
Sprawdź obejmy/gumy stabilizatora.
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: wt kwie 16, 2013 23:35
autor: JRK05
najlepiej to wyciąg cały wahacz i się przekonasz co i jak.. pare minut roboty a nie bedziesz musiał jezdzic po stacjach i marnować czas.. sam jezdzilem po stacjach bo mi cos bilo w kole i na kazdej wszytko bylo ok.. a przy ustawianiu zbierzności koleś bez zadnych przyrządów ocenił co do wymiany...
Przy podjazdach, garbach i łatach stuka przód
: śr kwie 17, 2013 10:46
autor: H4NNIB4L
Mam to samo u siebie. Byłem na stacji i nic nie wykazało, jedynie jakieś delikatne luzy na prawym łączniku stabilizatora- wymieniłem i dalej stuka.