Konserwacja profili zamknietych w MK2

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ozzy1979

Konserwacja profili zamknietych w MK2

Post autor: ozzy1979 » sob sty 12, 2013 11:38

Witam. Panowie jak się sprawnie zabrać za konserwację profili zamknietych w Mk2? Chodzi mi głównie o progi i zakamarki w podłodze. Cała reszta przepieknie zalepiona konserwacją, zostaja mi tylko progi i inne zakamarki. Będę używał na pewno markowych środków w sprayu z tym długim wężeykiem. Którędy i jak wprowadzić środek w profile? Na co jeszcze zwrócić uwagę? (Tzn gdzie wlać konserwację)



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Re: Konserwacja profili zamknietych w MK2

Post autor: damian_piaski » sob sty 12, 2013 17:23

ozzy1979 pisze:Witam. Panowie jak się sprawnie zabrać za konserwację profili zamknietych w Mk2? Chodzi mi głównie o progi i zakamarki w podłodze. Cała reszta przepieknie zalepiona konserwacją, zostaja mi tylko progi i inne zakamarki. Będę używał na pewno markowych środków w sprayu z tym długim wężeykiem. Którędy i jak wprowadzić środek w profile? Na co jeszcze zwrócić uwagę? (Tzn gdzie wlać konserwację)
Jeśli chodzi o progi to demontujesz progowe listwy plastikowe i przez otwory zapinek rozpylasz preparat.


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

ozzy1979

Re: Konserwacja profili zamknietych w MK2

Post autor: ozzy1979 » sob sty 12, 2013 19:22

progowe czyli te wewnątrz plastikowe zaraz za progiem?



Awatar użytkownika
antekswirol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
Lokalizacja: JANTAR
Kontakt:

Konserwacja profili zamknietych w MK2

Post autor: antekswirol » sob sty 12, 2013 23:14

pod progiem i w nadkolu tylnym powinny być takie gumowe koreczki je musisz powyciągać i wstrzykąć nie żałuj konserwacji jak trochę popłynie to nic się nie stanie zaraz po wstrzyknięciu zatkaj koreczki z powrotem na miejsca żeby je zalało od wewnątrz . Jeżeli chodzi o konserwanty to polecam BOLL sprawdzony przeze mnie i używany od kilku lat jest stosunkowo tani :) Lepszy jest ten na pistolet od sprężarki ( jest bardziej gęsty i wydajniejszy, lepiej się rozpyla)


Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Konserwacja profili zamknietych w MK2

Post autor: XV2 » pn sty 14, 2013 21:56

Stajesz na górce przodem ściągasz listwę przy progową od kierowcy i tam masz otwory po kołkach listew jak pamiętam ( ja dziurkę zrobiłem pod wężyk ).

Kupujesz Fluidol rozgrzewasz go w gorącej wodzie i ładnie wlewasz i wyciągasz na końcu progu korek aż zacznie się przelewać wtedy druga strona.

Automatem masz pewność że konserwacja rozeszła się po całej długości progu .

A dodatkowo można popsikać w spray z wężykiem.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości