Wymiana sprężyn GOLF IV Variant

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bomb3l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 08, 2011 19:52

Wymiana sprężyn GOLF IV Variant

Post autor: Bomb3l » wt sty 08, 2013 18:06

Witam szanownych forumowiczów. Być może już było takie pytanie ale ja niestety nie mogę nigdzie nic na ten temat znaleźć. Dla wielu jest to pewnie banalne. Mianowicie chodzi mi o to czy do wymiany tylnych sprężyn amortyzatorów jest potrzebny "ściągacz" do ściśnięcia sprężyn czy da radę to wymienić używając dwóch lewarków? Jeden do podniesienia samochodu a drogi do podniesienia zawieszenia tylnego koła żeby odkręcić amortyzator? Jeśli jest tu jakaś zła kolejność lub czynności które można pominąć to przepraszam ale jestem laikiem w tych sprawach ale jakieś tam zdolności manualne mam. Tak że proszę nie pisać "idź do warsztatu". Pozdrawiam i czekam na konstruktywną krytykę.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Wymiana sprężyn GOLF IV Variant

Post autor: cinek2004 » wt sty 08, 2013 18:16

Z tylu nie potrzebujesz sciagaczy. Sprezyna nie jest na amorze, wiec na 2 lewarki spokojnie zrobisz.



Bomb3l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 08, 2011 19:52

Wymiana sprężyn GOLF IV Variant

Post autor: Bomb3l » wt sty 08, 2013 18:19

Wielkie dzięki za odpowiedź. Można zamknąć. Pozdrawiam



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Wymiana sprężyn GOLF IV Variant

Post autor: przemlin » wt sty 08, 2013 18:47

Bomb3l, napisz jakie spręzyny kupiłęś, jaki mają numer, i czy auto normalnie stoi a nie 10cm wyżej tył niż przód, bo przy nowych sprężynach często jest z tym problem bo też bede wymieniał.pzdr



Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57