Strona 1 z 1

/ [Vento] Tuleje tylnej belki

: pn lis 05, 2012 01:20
autor: todd4
Czy ktoś wymieniał te tuleje tylnej belki:

http://allegro.pl/lemforder-tuleja-waha ... 85607.html

za pomocą takiego urządzenia:

http://allegro.pl/sciagacz-tulei-wahacz ... 84826.html

???

Czy ktoś to robił? Czy da się? Czy jest to ciężki wyczyn? Podobno robi się to bez zdejmowania całej belki tylnej? Jakies rady?

Jak zwykle chce zrobić to sam a tłuką już niemiłosiernie :)

/ [Vento] Tuleje tylnej belki

: pn lis 05, 2012 08:12
autor: DawidJG
Za sciagacz moze sluzyc dluga sruba 2 podkladki 2 nakretki nasadka odpowiednia do tulei dokladna porade poszukaj youtoube jest tam filmik gdzie pokazuja jak to zrobic
nie robilem tego ale czytalem ze da sie zrobic to bez sciagania belki jednak musisz miec podniesiony caly tyl auta

/ [Vento] Tuleje tylnej belki

: pn lis 05, 2012 10:49
autor: lukasz.gtd
todd4 pisze: Czy da się?
Wszystko się da.
todd4 pisze:Czy jest to ciężki wyczyn?
Jak posiadasz trochę sprawności manualnej, to sobie poradzisz.
todd4 pisze:Podobno robi się to bez zdejmowania całej belki tylnej? Jakies rady?
Nie ma konieczności zdejmowania belki, ja jednak wyjmowałem, bo komfort wybijania i nabijania tulei bez porównania, ale za to dużo zabawy z rurkami od hamulców i odpowietrzaniem.

Jak będziesz miał tuleje na swoim miejscu, to je dokręć lekko, spuść auto z lewarka i dopiero wtedy dokręć (tuleja się odpowiednio ułoży i nie zużyje po 3 miesiącach).

A co do ściągacza, to tak jak kolega wyżej napisał.

/ [Vento] Tuleje tylnej belki

: wt lis 13, 2012 22:10
autor: rafalski.1979
ja wymieniałem bez zdejmowania belki ale bez kanału się nie obejdzie, autko podlewarować, odkręcić belkę i opuścić,żadnych przewodów nie odłączałem, ale byłem ostożny. ja sobie poradziłem bez ściągacza, ale moje stare tuleje były tak zżarte, że prawie same wyszły :grin: nowe wbijałem równo i weszły tak jak powinny, sprawdź jak są ułożone tuleje w belce, żebyś ich później nie założył odwrotnie

/ [Vento] Tuleje tylnej belki

: śr lis 14, 2012 09:31
autor: gabriel_bar
Ja belkę wyciągałem, najgorzej było ze śrubami które trzymają tuleję, mają długi gwint i bardzo ciężko się odkręcało na całaje długości gwintu. Problem miałem też z regulatorem siły hamowania, śruby się zapiekły bo regulator jest aluminiowy, skończyło się na przewiercaniu śrub na wylot cienkim wiertłem, jedną śrubę udało się wybić, a drugiej nie i włożyłem tam cieńczą śrubę. Wybicie już bajka, dobrać jakieś tuleje, oprzeć o coś stabilnego i dobrze młotem celować. Przodu nie odpowietrzałem.