Strona 1 z 1

Pęknięte podłużnice?

: sob paź 13, 2012 18:12
autor: Maniak90
Witam
Dziś podczas wymiany opon zauwarzyłem niepokojące pęknięcie w podłodze mojego samochodu
Nie wiem czy pękła tylko ta warstwa antykorozyjna czy blachy, nie wiem jak to sprawdzić
Pęknięcie to jest niedaleko mocowań wahacza do karoserii, jest tak po obu stronach
Czy to możliwe aby pękły podłużnice? jak tak, to czy da się to pospawać, czy auto nadaje się tylko na złom?Obrazek

Pęknięte podłużnice?

: sob paź 13, 2012 20:53
autor: emil429
Zdrap tą warstwę farby i okaże się czy pękła podłużnica? Tak po farbie nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Jak pękła to decyzja należy tylko do Ciebie czy chcesz jeździć ze spawanymi podłużnicami. Można to dobrze pospawać dodatkowo wstawić jakąś blachę w miejsce pęknięcia dobrze ją obspawać i śmigać.

Pęknięte podłużnice?

: ndz paź 14, 2012 07:56
autor: Maniak90
czy ktoś już miał podobną sytuacje w golfie mk3?
w escortach to podobno częsty problem ale powodem jest korozja u mnie nie widać rdzy w tym miejscu
jak już okaze się ze trzeba spawać, jaki jest koszt naprawy tego u blacharza?

Pęknięte podłużnice?

: ndz paź 14, 2012 08:19
autor: XV2
Pękła konserwacją śpij spokojnie.

Pęknięte podłużnice?

: ndz paź 14, 2012 17:05
autor: Michał_1977
Trzeba to rozszlifować tak czy srak,najlepiej drucianką na diaksie.
Jeśli pękła blacha,to należy to zespawać i wzmocnić kawałkiem grubszej blachy i ponownie zakonserwować.Natomiast gdy blacha będzie cała,to tylko zakonserwować,bo w tej chwili tym pęknięciem woda sobie wędruje i zacznie gnić.