Strona 1 z 1

Zawieszenie do Golfa IV

: śr wrz 26, 2012 08:48
autor: AtRLDZ
Witam, postanowiłem nieco obniżyć autko i zacząłem szukać jakiegoś zawiasu, znalazłem jeden który jeździł na golfie IV, chciałbym się dowiedzieć czy będzie pasować do mojego auta (Bora 1.9 TDI) sam sprzedający nie wie co to za firma lecz zapewnia ze lipy nie ma gdyż zostało wymontowane z auta sprowadzonego z niemiec. Podobno na stacji amorki wykazały 70-75 % poprawności. Czy ktoś miał styczność i może mi coś więcej powiedzieć na ich temat ?

Obrazek

Zawieszenie do Golfa IV

: wt paź 02, 2012 01:30
autor: szpieg
kolor bilsteina ale czy to nie jakas chinska podrobka ... szukaj numerow to sie cos wiecej dowiesz

Zawieszenie do Golfa IV

: wt paź 02, 2012 11:04
autor: Shmatan
AtRLDZ pisze:Podobno na stacji amorki wykazały 70-75 % poprawności
sprawności ;] ale w wypadku sportowych zawieszeń badania nie mają sensu.

Zawieszenie do Golfa IV

: sob paź 06, 2012 18:09
autor: Nemo86
wygladaja na troche zuzyte ten przód - wyglada na bilstein ale powinna byc nalepka

Zawieszenie do Golfa IV

: sob paź 06, 2012 19:33
autor: szpieg
jesli przody maja nakretke od spodu to bedzie bilstein b8

Zawieszenie do Golfa IV

: ndz paź 07, 2012 11:48
autor: AtRLDZ
A ile takie zawieszenie może być warte ?

Zawieszenie do Golfa IV

: ndz paź 07, 2012 14:41
autor: Nemo86
z 300stówy może niewiem coś około

Zawieszenie do Golfa IV

: ndz paź 07, 2012 22:00
autor: matimur
Po założeniu niższych sprężyn LOWTEC trochę dobijałem miską na seryjnych amorach więc ostatnio kupiłem takie coś:http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 31842.html.
Fajnie że sprzedający zrobił zdjęcie numeru fabrycznego, bo po wbiciu go w google wyszło, że są to orginalne koni sport. Za tą kasę już nie miałem wątpliwości żeby je wziąć. Po założeniu ze sporą obawą czy są sprawne wjechałem na ścieżkę do badania amorów. Wrażenia z wyniku badania i jazdy na amorach niesamowicie pozytywne. W poprzednich autach miałem kilka sportowych wynalazków i zawsze wraz ze zwiekszeniem sztywności amorów zawieszenie co prawda mniej się uginało ale też lubiało podskakiwać. Przy tych koni jest sztywniej i jednocześnie bardziej elastycznie przy pokonywaniu np. progów zwalniających.
Zapytaj sprzedającego czy na amorach nie ma jakiś naklejek fabrycznych albo wybitych numerów. Jeśli jest to jakiś pożądny markowy zestaw to można za niego dać nawet z 500zł. Jeśli jest to jakieś FK czy MTechniks to raczej bym się zastanawiał czy warto wydawać kasę zwłaszcza że pewnie musisz jeszcze zapłacić za przekładkę.