Zmieniam hamulce przednie z zwykłych 256 na te z vr. problem jest taki że nie ma tarcz 288 z rozstawem 4x100

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Napisz, prosze, dlaczego. Tarcza to nie felga - trzyma się ona tylko poprzez siły tarcia wywołane naciskiem felgi na piaste - dodatkowe otwory nic tu nie zmieniąrysiektr pisze:Ja bym się bał na tym jeździć
Owszem tarcza jest dociskana do piasty poprzez siły pochodzące od nacisku felgi - tak w skrócie, tylko zwróć uwagę jaką powierzchnią felga naciska na tarcze. To tylko niewiele mm2 wokół szpilek i piasty. Natomiast wystarczy minimalny luz i szpilki zaczynają pracować na ścinanie, co nie bardzo jest korzystne a nawet niebezpieczneShmatan pisze:Napisz, prosze, dlaczego. Tarcza to nie felga - trzyma się ona tylko poprzez siły tarcia wywołane naciskiem felgi na piaste - dodatkowe otwory nic tu nie zmienią
To chyba była wina stożkowych śrub do stalówek, nie?rysiektr pisze:na przykładzie rodzimej policji gdzie w nowych alfach po zastosowaniu dystansów marnej jakości w autach odpadały koła
Felga ZAWSZE trzyma się na samych szpilkach! otwór centrujący nie bierze udziału w przenoszeniu sił, a jedynie w CENTROWANIU jak nazwa wskazuje ;]matisim pisze:niektórzy latają na felgach z sporo większym otworem centrującym i koło trzym asie tylko na szpilkach i jakoś jeżdżą
Shmatan pisze:niektórzy latają na felgach z sporo większym otworem centrującym i koło trzym asie tylko na szpilkach i jakoś jeżdżą
Felga ZAWSZE trzyma się na samych szpilkach! otwór centrujący nie bierze udziału w przenoszeniu sił, a jedynie w CENTROWANIU jak nazwa wskazuje ;]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości