Strona 1 z 1

Sprężyny i amorki wymiana

: śr lip 04, 2012 11:16
autor: zbkGTI
Witam wszystkich :)

Mam pytanie odnośnie przełożenia zawieszenia w mk4. Zaznaczam, że na mechanice bardzo dobrze się nie znam.
Sprawa wygląda tak mam golfika 1.6 z zawieszeniem gwintowanym i zakupiłem teraz golfa 1.8t z oryginalnym zawieszeniem i chce poprostu je zamienić w 1.8t włożyć gwint a do 1.6 to oryginalne.

Byłem u mechanika i powiedział, że zrobi to, ale będzie musiał przełożyć również piasty z przodu bo tak będzie niby łatwiej?
I tu moje pytanie czy to prawda czy z piastami będzie tak naprawde więcej roboty i czy jeśli by przełożył również piasty to co wtedy z hamulcami bo wiadomo w 1.8t są większe zaciski i tarcze,czy hamulce zostają normalnie?

czekam na odpowiedzi, dzięki

Sprężyny i amorki wymiana

: śr lip 04, 2012 20:43
autor: VWaldini81
Niby łatwiej przełożyć amorka z piastą, ale 1,6 jak się nie mylę ma zintegrowane jarzmo z piastą a 1,8t ma oddzielnie jarzmo i hamulce nie podejdą. Niech wyjmie piastę z amorkiem na falbanek i niech rozczepi te dwa elementy tak powinno być łatwiej.

Sprężyny i amorki wymiana

: śr lip 04, 2012 20:57
autor: Yaro1981
zbkGTI, przekładka samych kolumn jest dużo prostsza to są 2 śruby + 1 ze stabilizatora zmień lepiej mechanika