Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Witam
Pacjent : Audi a3 8l - wiec technicznie to samo co Mk4
Dzisiaj z nienacka zaczely byc odczuwane stuki z zawieszenia/ukladu kierowniczego podczas krecenia kierownica w prawo (tylko i wylacznie).. Cos jakby lekkie przeskakiwanie - nie ma to wplywu na trakcje, sile wspomaganie etc.
POdczas postoju mozna krecic lewo , prawo do oporu i cisza
W czasie jazdy autostradowej cisza
Podczas krecenia kolek w lewo, prawo na pelnym skrecie cisza
Halas w postaci kilkakrotnych gluchych pukniec (niezbyt glosnych) pojawia sie tylko i wylacznie w momencie krecenia kierownica (gdy samochod jest w ruchu)
Przeguby sprawdzone, wszystkie polaczenia zawieszenia tez - wszystko OK... Mechanik kaze jezdzic ... Ma ktos jakis pomysl ?
Aha po tym jak spsikal mi okolice polosi spreyem jakims pewnie smarujacym - na troche ustalo (chyba ze to placebo chwilowe bylo )... Kilka skretow i znow to samo
Z gory dzieki za odpowiedzi
Pacjent : Audi a3 8l - wiec technicznie to samo co Mk4
Dzisiaj z nienacka zaczely byc odczuwane stuki z zawieszenia/ukladu kierowniczego podczas krecenia kierownica w prawo (tylko i wylacznie).. Cos jakby lekkie przeskakiwanie - nie ma to wplywu na trakcje, sile wspomaganie etc.
POdczas postoju mozna krecic lewo , prawo do oporu i cisza
W czasie jazdy autostradowej cisza
Podczas krecenia kolek w lewo, prawo na pelnym skrecie cisza
Halas w postaci kilkakrotnych gluchych pukniec (niezbyt glosnych) pojawia sie tylko i wylacznie w momencie krecenia kierownica (gdy samochod jest w ruchu)
Przeguby sprawdzone, wszystkie polaczenia zawieszenia tez - wszystko OK... Mechanik kaze jezdzic ... Ma ktos jakis pomysl ?
Aha po tym jak spsikal mi okolice polosi spreyem jakims pewnie smarujacym - na troche ustalo (chyba ze to placebo chwilowe bylo )... Kilka skretow i znow to samo
Z gory dzieki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony pt kwie 20, 2012 20:31 przez Woski, łącznie zmieniany 1 raz.
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Moze lozyska na amortyzatorach. Albo poprostu przeguby koncza zywot.
Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
krecilem kolka i w lewo i w prawo na pelnym skrecie i zero stukow od przegubu ?
Gorne lozyska nie wykazuja luzow, na nierownosciach jest cicho - czy mimo wszystko moga one wplywac na stukanie podczas skretu? (czy nie byloby slyszalne takze podczas postoju, gdzie moge krecic kierownica w obie strony i nic kompletnie nie halasuje)
Gorne lozyska nie wykazuja luzow, na nierownosciach jest cicho - czy mimo wszystko moga one wplywac na stukanie podczas skretu? (czy nie byloby slyszalne takze podczas postoju, gdzie moge krecic kierownica w obie strony i nic kompletnie nie halasuje)
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Chorrerra nie wiem mysle i nie moge wymyslic, ciezko znalesc takie stuki i piski trza kazda rzecz sprawdzac pokolei, na podnosnik i do gory razem z kierowca, bieg i jedziesz moze bez obciazenia nie bedzie slychac ale warto sprobowac , moze akurat. Ja to bym pewnie zmienial to co dawno nie bylo robione. Bo w zawieszce co moze byc , lozysko na amorach , przegob, laczniki na drazku, gumy na drazku , swoznie na wahaczach i gumy, i drazki kierownicze. to wszystko, pokoleji sprawdzisz to moze cos z tego bedzie a moze na diagnostycznej cos ci poradza i znajda.
Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Moge dodac jeszcze ze problem pojawil sie bezposrednio po manewrze prostopadlego parkowania tylem pod gore .
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Łożysko amortyzatora 100% Bez patrzenia.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Heh... No to juz jest jakis trop. Podjade moze na szarpaki w poniedzialek. Niech jakis diagnosta jeszcze to zobaczy.
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Jaki diagnosta sam sobie jesteś diagnosta robisz tak :
Odpalasz auto i ktoś kreci kierownica kładziesz łapę na amortyzator ( ściągasz plastik ) i będzie czuć ze skacze proste.
Odpalasz auto i ktoś kreci kierownica kładziesz łapę na amortyzator ( ściągasz plastik ) i będzie czuć ze skacze proste.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
samo przyszlo , samo zniknelo... dziwne, ale prawdziwe.. oby nie wrocilo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 12:08
- Lokalizacja: warszawa
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Miałem takie objawy w swoim aucie,to że znikło to nie powód żeby o tym zapomnieć.Wystarczy że dostanie trochę wody i problem stuków ustanie,ale jak zrobi się ciepło i sucho znów powróci XV2 ma racje to są łożyska na podporach amortyzatora.To się samo nie naprawi
Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Faktycznie znowu przyszlo, ale mimo ze ogladalo to pare kumatych osob nikt nic nie widzi///
Odp: Stuki podczas krecenia kierownica w prawo
Wysłane z mojego NEXO 3G
MóJ MK4 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215494#2215494
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości