Strona 1 z 1
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: pt kwie 13, 2012 13:10
autor: pawel1984a
Witam,
Moje auto to Golf 4 1.9TDI 110KM 3-drzwi
Podczas jazdy przy większej prędkości na ostrzejszym zakręcie w prawo, coś tak chrobocze z przodu z prawej strony. Dopiero je kupiłem i nie wiem co było w nim robione.
Co to może być?
Dzięki za podpowiedzi,
Pozdrawiam
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: pt kwie 13, 2012 13:59
autor: marcin7x5
Czyzby łozysko? A może przegub. Sprawdź czy podczas ruszania na skręconych kolach tez tak samo chrobocze.
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: pt kwie 13, 2012 18:31
autor: areczek0000000
Auto podnieś na lewarku i sprawdź czy koło niema luzu.
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: sob kwie 14, 2012 11:35
autor: arek żet
Poruszaj półosią np. z kanału ręka na ruch obrotowy czy ma luz i posusiwty w kole powinno byc bez luzu i juz bedziesz cos wiedział na temat przegubu
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: czw kwie 19, 2012 15:11
autor: orzech17111
no u mnie jest efekt jak by opona ocierala o gwint :/ az czuc to na kierownicy i tez nikt nie potrafi poradzic:/
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: pt kwie 20, 2012 10:48
autor: pawel1984a
Hej,
dzięki za podpowiedzi.
Przy małej prędkości i przy ruszaniu nie chrobocze, tylko przy większej na ostrzejszym zakręcie, jak auto się mocniej przechyla.
Koło jest dobrze dokręcone, nie ma luzu.
Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: pt kwie 20, 2012 10:55
autor: orzech17111
pawel1984a, no widzisz u mnie to samo, podejrzewam zwrotnice w 1 kole tylko skoro jestem 1000% pewien ze auto bezwypadek to czemu tak jest :/, chyba ze sie z czasem "cos jej popier..."
w poniedzialek max wtorek auto jedzie do mechanika i jescze raz na zbierznosc (bo nawet kiera jest zle ustawiona)
wiec tym razem spojrze zeby sie przylozyli i napewno bede dawal znac.
Re: Stuki, chrobotanie z prawej strony przy skręcie w prawo
: śr kwie 25, 2012 13:39
autor: Gpiatkacombi
arek żet pisze:Poruszaj półosią np. z kanału ręka na ruch obrotowy czy ma luz i posusiwty w kole powinno byc bez luzu i juz bedziesz cos wiedział na temat przegubu
Arek Żet ma rację,najprostsza metoda ,też stawiam na przegób