Strona 1 z 1

Problem z tylnym zawieszeniem.

: śr kwie 11, 2012 17:42
autor: 19szymon85
Mój problem polega na tym że przy obciążeniu tj. 4 dorosłe osoby, tył strasznie opada:/ Ciężko niekiedy się jeździ po nierównościach:/ Zawieszenie standardowe, sprężyny zmieniałem rok temu. Silnik 1.8l. Są może jakieś twardsze sprężyny, amortyzatory które można by założyć?

Problem z tylnym zawieszeniem.

: czw kwie 12, 2012 09:26
autor: piotrusss89
Pierwsza zasada: Cięższe osoby do przódu :bigok:

Na allegro są niby wzmacniane do kupienia,ale czy są dobre i coś zmienia..niech wypowiedzą się obeznani w temacie :bajer:

Problem z tylnym zawieszeniem.

: czw kwie 12, 2012 09:32
autor: Anel626
W szukajce masz pelno tych tematow, tu masz jeden jak podwyrzszycz i usztywnic http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=142&t=367407" onclick="window.open(this.href);return false; . Mozna jeszcze probowac dawac te gumy pomiedzy zwoje sprezyny, ale wiele oponi jest na ten temat :bigok:

Problem z tylnym zawieszeniem.

: czw kwie 12, 2012 16:46
autor: 19szymon85
Muszę pomyśleć nad jakimś z tych rozwiązań:)

Problem z tylnym zawieszeniem.

: czw kwie 12, 2012 20:51
autor: Johnatan
sprawdz gumy w belce.

Problem z tylnym zawieszeniem.

: pt kwie 13, 2012 08:18
autor: piotrusss89
A czy one wpływają na osiadanie auta jak wsadzimy ciężar do środka? bo mi się wydaje że chyba nie :jezor:

Problem z tylnym zawieszeniem.

: pt kwie 13, 2012 14:45
autor: Johnatan
piotrusss89 pisze:bo mi się wydaje że chyba nie :jezor:
to sie mylisz.
Belka pracuje na osi mocującej ją do kasty. Gumy te nie są żadnymi sworzniami ani łożyskami w których belka obraca się 360st. Jest to element metalowo gumowy, metalowy pierścień jest na stałe wbity w belke a guma jest nacinana by umożliwić ruch zaś środkowa część jest elementem mocującą belke. Belka ma pewien zakres pracy, napewno gumy też przyczyniają się do obniżenia stosunku siadania auta. Guma zrywa się do okoła w zółtym polu i guma swobodnie obraca sięw każdym kierunku. Auto staje sie gumowate jak orbitka.

Obrazek