Strona 1 z 2

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 15:44
autor: molzesz
Witam. Niestety nie wiem nic o osadzeniu felg. Felgi to ATS 7Jx15H2. Tu macie fotkę. http://www.swiatobrazu.pl/fotografie/ga ... 9wvcdxl24z" onclick="window.open(this.href);return false; Z przodu opony ocierają nieznacznie przy gwałtownym skręcie 15 185/60. Z tyłu jest jednak gorzej bo opony trą bez przerwy wymiary to: 15 205/60. Byłbym wdzięczny jeśli pomogli byście dobrać odpowiednie ogumienie, które nie będzie nigdzie obcierać ale będzie także fajnie wyglądać na tych felgach. pozdro

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 17:06
autor: jjaworskyy
Ja z tyłu w mk3 miałem 205/50/15 i tarły i brzydko wygladaja jak balony. założyłem do tyłu 195/50/16 i jest git a z przodu mam 205/50/15

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 17:08
autor: molzesz
No właśnie odszukałem że Ats Cup miały przynajmniej 3 różne osadzenia. Nie wiem czy przypadkiem nie pisze od wewnątrz gdzieś. jjaworskyy, piszesz o mk3 a mnie rozchodzi się o mk2.

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 19:09
autor: stary
zalóz 195/50/15 bo takie powinny być , teraz masz za duże opony

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 22:03
autor: jjaworskyy
no czyli wedlug kolegi Stary mam racje co napisałem, masz z tyłu balony i trą

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: sob kwie 07, 2012 22:41
autor: silverdragon1
Kolega "stary" ma racje ja w swojej II mam właśnie takie i jest wpozo
Choć wypadało by jeszcze sprawdzić ET

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: ndz kwie 08, 2012 00:17
autor: Johnatan
ET bedzie kolega miał hmm hm z tego co ja pamiętam 30. Opona 195/50 R15 nic nie pomoże bo ja też miałem takie fele z takimi oponami i jest kiicha... Jedynym wyjściem jest opona 195/50 R15 lub weższa coś z rodziny 185/45 ale zaklepanie rantów wystarczy w 100% do opon 195/50 bo mi tarł rant po profilu, z tyłu miałem plastikowe nadkola i mi przetarło na wylot. Próbowałem też zaaplikować gumy w spręzyny, dałem po gumie na każdą spręzyne też było lepiej.

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: ndz kwie 08, 2012 08:52
autor: Michał_1977
Johnatan pisze:ET bedzie kolega miał hmm hm z tego co ja pamiętam 30
Ja mam ET 28 przy tych felgach,ale są też z ET20.
Opony mam 195/50R15.
molzesz, masz obniżone auto? Ile?
Ja mam obniżone o 65mm i z przodu zaklepałem ranty,bo trochę tarło.Z tyłu jest O.K.
W przypadku ET20,faktycznie może solidnie trzeć,ale Twoje opony też mogą robić swoje :bajer:

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: ndz kwie 08, 2012 13:20
autor: Johnatan
pokaże wam foto mojego dziada jak miałem te fele. Jednak mam ET20
Foto bez gleby
Obrazek
Tu na glebie -40 i oponami innej firmy z ochroną rantu. Fele są te same ale w innym kolorze.
Obrazek

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: pn kwie 09, 2012 12:06
autor: molzesz
Wciąż nie sprawdziłem osadzenia bo nie mam kiedy święta są i nie ma czasu. Zawieszenie nie było obniżane. Zastanawiam się czy czasem nie pękła sprężyna bo trze głównie prawe koło jak ktoś siądzie do tyłu. Co macie na myśli pisząc o zaklepywaniu rantów? Czy chodzi o zaklepanie wewnętrznego rantu nadkola żeby zrobić miejsce dla szerszej opony? Z tego co piszecie wydaje się że 195/50 powinno już pomóc. Z przodu zostawie 185 ale profil wsadze zamiast 60 50 i z tyłu 195 na 50. Wydaje mi się że sam profil daje w du... bo za wysokie te opony. Autko wygląda jak terenówka :) pozdro

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: pn kwie 09, 2012 12:11
autor: Johnatan
molzesz pisze:awieszenie nie było obniżane.
i dlatego trze też
molzesz pisze:Zastanawiam się czy czasem nie pękła sprężyna bo trze głównie prawe koło jak ktoś siądzie do tyłu.
mi też tarła lewa tylna strona bardziej gdy ktoś siedział z tyłu. Gdy usiadł po lewej to nie tarło.
molzesz pisze:Czy chodzi o zaklepanie wewnętrznego rantu nadkola żeby zrobić miejsce dla szerszej opony
tak zaklepujesz. Z przody bedzie łatwo bo masz jedną blache. a z tyłu masz dwie i z tyłu bedzie problem. ja zaklepałem troszkę i reszte imadłem sprasowałem. Mam sierpy to mogłem sobie na to pozwolić.
Kup opony 185/50 lub na biede 195/50 ale wszystkie z ochroną rantu. Popatrz koledzy jakie mają opony bo czasami firma robi ogromne znaczenie. Moje mają takie same wymiary a zobacz jak wyglądają. 1 to Profit (made in france) a 2 continental z ochroną rantu.

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: pn kwie 09, 2012 13:41
autor: molzesz
Wcześniej nie zauważyłem że na felgach pisze e20. Czy to jest to ET? Mam też dziwne wrażenie że na jednej z felg pisze et 28. Czy można jeździć z jedną felgą o innym osadzeniu?

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: pn kwie 09, 2012 17:05
autor: Michał_1977
molzesz pisze:Wcześniej nie zauważyłem że na felgach pisze e20. Czy to jest to ET? Mam też dziwne wrażenie że na jednej z felg pisze et 28. Czy można jeździć z jedną felgą o innym osadzeniu?
Sprawdź dokładnie i wtedy odezwij się,bo tak,to przelewamy z pustego w próżne... :chytry:

Opony trą o nadkola. Pomożcie dobrać odpowiednie.

: wt kwie 10, 2012 17:36
autor: molzesz
Witam. Temat do zamknięcia. Kupiłem dziś 4 opony 195/45 z ochroną rantu. Nic a nic nie obciera nawet po zapakowaniu kompletu osób na pokład. Autko dużo lepiej się prowadzi choć nie ukrywam że czuć każdą dziurkę. No i całkiem nieźle wygląda na takich gumach. Pozdro.