Strona 1 z 3
wysoko przod po wymianie sprezyn
: wt mar 20, 2012 00:33
autor: djb
2 mies temu mechanik wymienil mi amory i sprezyny z przodu, wstawil nie pamietam jaka firme ale nie najtansza, od tamtej pory samochod ma 2,5 cm roznicy pomiedzy przodem a tylem, co widac i m.in kichowatao wyglada, mechanik twierdzi ze troche siądą, mam pytanie czy macie moze dane nt. fabrycznej wysokosci nadwozia w II-ce?? bo moze autentycznie tyl mam mocno zajechany
wysoko przod po wymianie sprezyn
: wt mar 20, 2012 11:17
autor: jacek100
lepsze amorki to trzymaja auto wyzej stare pewnie opadaly
wysoko przod po wymianie sprezyn
: wt mar 20, 2012 22:58
autor: Paweł Marek
djb, daj może fotki. Niestety tak to na ogół wygląda po zmianie spręzyn na zamienniki że auto siedzi wysoko, i faktycznie powinny trochę niedługo siąść i tak już zostać. Problem jest w jakosci tych zamienników oraz w tym że zamienników nie robi się w tylu typach ile jest w oryginale, czyli cieżko dobrać do danego silnika, a Twoj jest akurat lekki , orginalnie jest co najmniej 8 rodzajów
wysoko przod po wymianie sprezyn
: sob mar 24, 2012 17:05
autor: djb
amorki z przodu gazowe TRW, nowe sprezyny, amory z tylu troche starsze sachs
wysoko przod po wymianie sprezyn
: sob mar 24, 2012 18:02
autor: Yaro1981
no chyba normalne że jak się zakłada nowe to będzie wyżej stać żadna nowina
wysoko przod po wymianie sprezyn
: sob mar 24, 2012 18:50
autor: djb
no tak ale nie myslalem ze taka spora roznica bedzie, te z tylu tez sa w calkiem dobrym stanie, moze za dobre wsadzilem, lepiej bylo montowac sachsa jak z tylu
tak wygladal przed wymiana
wysoko przod po wymianie sprezyn
: ndz mar 25, 2012 14:24
autor: jacek100
teraz masz ok. ja mam tez wysoko lepsze amorki heh masz wszystko dobrze
wysoko przod po wymianie sprezyn
: ndz mar 25, 2012 15:54
autor: djb
oki, niech bedzie w takim razie, tylko wrazenia wizualne marne
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 00:01
autor: Johnatan
seryjne zawieszenie powinno mieć od środka koła do szczytu nadkola około 35,5cm. Auto wg mnie śmiesznie wygląda.. zamieniłbym spręzyny na inne.
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 01:23
autor: djb
zmierze ile ma, troche w sumie nie chce mi sie ich wymieniac bo koszt zawsze, ale zastanowie sie,
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-obn ... 27021.html" onclick="window.open(this.href);return false; to cos takiego bys np. proponowal, podejdzie pod moje 1,3NZ??
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 14:38
autor: Johnatan
To jest kolego gleba. Może masz założone springi od 1,6 lub 1,8. Kolega ma spring od 1,3 w 1,8 RP i mu jedna strona niżej patrzy o jakieś 2 cm a te 2 cm by ci wystarczyły
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 15:06
autor: djb
tylko jak to sprawdzic, generalnie jak nim pobujac to przod jest twardy jak beton...
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 15:24
autor: Johnatan
to jest źle, bo stojąc przed wzmocnieniem i naciskając auto powinno zejść siło mięsni o 2-3cm jak nie wiecej. ja mam glebe i mi o 1cm nie drgnie auto. Zmierz grubość zwoju i porównaj ze starymi springami lub w innym golfie 1,3. diesel ma grubsze o 2mm
wysoko przod po wymianie sprezyn
: pn mar 26, 2012 17:34
autor: djb
od srodka kola do nadkola tyl ma 33cm a przod 36cm, sprezyny KF, sila miesni samocho ugina sie ok. 2cm, takze przesadzilem z tym betonem, starych springow juz nie ma, porownam z innym golfem
p.s. mechanior twierdzi ze ida wszedzie takie same springi
moze wsadzic z tylu gumy pod sprezyny
http://allegro.pl/podkladka-guma-sprezy ... 97770.html" onclick="window.open(this.href);return false; lub
http://allegro.pl/guma-gumy-podwyzszaja ... 50586.html" onclick="window.open(this.href);return false;