Strona 1 z 1

poliuretany

: śr lut 08, 2012 14:48
autor: arek żet
Witam zastanawiam sie na nastepana wymiane tuleji w wachaczach na takie poliuretanowe Obrazek
czy moze ktos je zakladal u siebie??one inna maja technike mocowania w wachaczu(nie wyłażą>??)
jak to sie spisuje pozdrawiam

poliuretany

: śr lut 08, 2012 17:58
autor: 21Golfista21
hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.

Re: poliuretany

: śr lut 08, 2012 18:02
autor: Yaro1981
21Golfista21 pisze:hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.

a czemu nie zakładasz ori z TT tylko jakieś śmieszne przeróbki

poliuretany

: śr lut 08, 2012 18:14
autor: 21Golfista21
bo więcej wytrzymują te moje przeróbki

poliuretany

: czw lut 09, 2012 23:20
autor: marcinek84
arek żet, ja mam poliuretany z tuleją na zewnątrz i trzyma się to rewelacyjnie, te mają kołnierz aby nie wychodziły oraz otworki aby nie były aż tak sztywne. Moje trzymają wahacze w poziomie i jak wyjmuję sworzeń to potrzebuję łyżki :). Jeśli chcesz tylko tuleje mocniejsze niż dedykowane to kupuj te do TT jak pisze Yaro1981, mają otwór mniejszy czyli przechodzi tylko śruba i nie trzeba tej tulei rozprężnej.

poliuretany

: pt lut 10, 2012 01:53
autor: Johnatan
Tak tylko że ja na glebie nie mam wahacza poziomo, tylko mam sworzeń wyżej od tej tuleji. Czy Poliuretan sie wtedy nagnie ? i czym sie różnią kolory ? twardością? które polecacie ? Gdzie warto wymienić a gdzie nie ma sensu ? Czy od razu wszystko za 350zł ?

Re: poliuretany

: pt lut 10, 2012 10:23
autor: seaman1982
W grudniu przerabialem ten temat na mk IV i tez zastanawialem sie nad poliuretanem. Duzo czytalem, rowniez na forach alfy, audi, forda i paru innych. Zdecydowalem sie na poliuretany czerwone z firmy STRONGFLEX. Ogolne opinie byly takie ze mocno utwardza auto. Faktycznie jest nieco inaczej, ale szczerze powiem myslalem ze bedzie jakas mega roznica, a taka nie byla. Wrazenia bardziej jakbys mocniej skrecil zawias. Czuc rowniez szybsza reakcje na ruchy kierownica, ktora wynika z tego zew nie ma tego luzu ktory wytwarza guma. Tak czy inaczej jestem zadowolony.
Co do samych gum to sa one pelne. Te z oworami sa stosowane na tyl tam gdzie jest belka skretna. Ona nieco inaczej pracuje i dlatego jest potrzebna wieksza elastycznosc.
Koszt tego nie jest ogolnie tani. Ja robilem kompletny przod i wyszlo kolo 350 zeta za same gumy, ale mam nadzieje ze pojezdze na tym troche dluzej jak na serii.

poliuretany

: pt lut 10, 2012 11:42
autor: marcinek84
Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.

poliuretany

: pt lut 10, 2012 13:38
autor: arek żet
ok dzieki a to z audii tt siadaja do golfofskich wachaczy na zero??
dłuzej wytrzymuja??one tez n ie maja tego kolnierza na gornej czesci jak ori
z omegi chyba twardsze duzo ale fakt szersze:(

poliuretany

: pt lut 10, 2012 14:40
autor: marcinek84
Na inter cars widziałem Lemfordera bez kołnierza te do TT , ale do mkII są 2 rodzaje z i bez kołnierza.

poliuretany

: pt lut 10, 2012 14:44
autor: Micjusz
To w końcu jak jest z tymi tulejami? Od audi TT? A z r32 podchodzą???

Re: poliuretany

: pt lut 10, 2012 15:52
autor: seaman1982
marcinek84 pisze:
Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.

Guma ma twardosc okolo 60-70 (czegos tam bo jednostki nie pamietam). Poliuretan czerwony ma 80, a zolty 90. Z tego co wiem to na zoltym jest juz sporo sztywniej i twardziej. Stosowane sa bardziej do sportu. Do normalnej jazdy spokojnie daja rade czerwone. Wszystkie gumy na przod sa pelne. Gdzies czytalem o tym ze jakis gosciu zalozyl na przod z otworami i nie byl to udany pomysl. Guma byla za miekka i auto latalo. Przypuszczam ze twardosc tekiego poliuretanu byla mniejsza jak w serii. Poza tym gdzies tez jest filmik, chyba na stronie strongflexa jak sciskaja pod prasa taka tuleje. Zawsze wraca do orginalnego konturu. Guma taka nie jest.