poliuretany

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arek żet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: pt gru 17, 2010 18:01

poliuretany

Post autor: arek żet » śr lut 08, 2012 14:48

Witam zastanawiam sie na nastepana wymiane tuleji w wachaczach na takie poliuretanowe Obrazek
czy moze ktos je zakladal u siebie??one inna maja technike mocowania w wachaczu(nie wyłażą>??)
jak to sie spisuje pozdrawiam



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

poliuretany

Post autor: 21Golfista21 » śr lut 08, 2012 17:58

hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: poliuretany

Post autor: Yaro1981 » śr lut 08, 2012 18:02

21Golfista21 pisze:hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.

a czemu nie zakładasz ori z TT tylko jakieś śmieszne przeróbki


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

poliuretany

Post autor: 21Golfista21 » śr lut 08, 2012 18:14

bo więcej wytrzymują te moje przeróbki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

poliuretany

Post autor: marcinek84 » czw lut 09, 2012 23:20

arek żet, ja mam poliuretany z tuleją na zewnątrz i trzyma się to rewelacyjnie, te mają kołnierz aby nie wychodziły oraz otworki aby nie były aż tak sztywne. Moje trzymają wahacze w poziomie i jak wyjmuję sworzeń to potrzebuję łyżki :). Jeśli chcesz tylko tuleje mocniejsze niż dedykowane to kupuj te do TT jak pisze Yaro1981, mają otwór mniejszy czyli przechodzi tylko śruba i nie trzeba tej tulei rozprężnej.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poliuretany

Post autor: Johnatan » pt lut 10, 2012 01:53

Tak tylko że ja na glebie nie mam wahacza poziomo, tylko mam sworzeń wyżej od tej tuleji. Czy Poliuretan sie wtedy nagnie ? i czym sie różnią kolory ? twardością? które polecacie ? Gdzie warto wymienić a gdzie nie ma sensu ? Czy od razu wszystko za 350zł ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

seaman1982
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
Lokalizacja: Silesia

Re: poliuretany

Post autor: seaman1982 » pt lut 10, 2012 10:23

W grudniu przerabialem ten temat na mk IV i tez zastanawialem sie nad poliuretanem. Duzo czytalem, rowniez na forach alfy, audi, forda i paru innych. Zdecydowalem sie na poliuretany czerwone z firmy STRONGFLEX. Ogolne opinie byly takie ze mocno utwardza auto. Faktycznie jest nieco inaczej, ale szczerze powiem myslalem ze bedzie jakas mega roznica, a taka nie byla. Wrazenia bardziej jakbys mocniej skrecil zawias. Czuc rowniez szybsza reakcje na ruchy kierownica, ktora wynika z tego zew nie ma tego luzu ktory wytwarza guma. Tak czy inaczej jestem zadowolony.
Co do samych gum to sa one pelne. Te z oworami sa stosowane na tyl tam gdzie jest belka skretna. Ona nieco inaczej pracuje i dlatego jest potrzebna wieksza elastycznosc.
Koszt tego nie jest ogolnie tani. Ja robilem kompletny przod i wyszlo kolo 350 zeta za same gumy, ale mam nadzieje ze pojezdze na tym troche dluzej jak na serii.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

poliuretany

Post autor: marcinek84 » pt lut 10, 2012 11:42

Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
arek żet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: pt gru 17, 2010 18:01

poliuretany

Post autor: arek żet » pt lut 10, 2012 13:38

ok dzieki a to z audii tt siadaja do golfofskich wachaczy na zero??
dłuzej wytrzymuja??one tez n ie maja tego kolnierza na gornej czesci jak ori
z omegi chyba twardsze duzo ale fakt szersze:(



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

poliuretany

Post autor: marcinek84 » pt lut 10, 2012 14:40

Na inter cars widziałem Lemfordera bez kołnierza te do TT , ale do mkII są 2 rodzaje z i bez kołnierza.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

poliuretany

Post autor: Micjusz » pt lut 10, 2012 14:44

To w końcu jak jest z tymi tulejami? Od audi TT? A z r32 podchodzą???


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

seaman1982
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
Lokalizacja: Silesia

Re: poliuretany

Post autor: seaman1982 » pt lut 10, 2012 15:52

marcinek84 pisze:
Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.

Guma ma twardosc okolo 60-70 (czegos tam bo jednostki nie pamietam). Poliuretan czerwony ma 80, a zolty 90. Z tego co wiem to na zoltym jest juz sporo sztywniej i twardziej. Stosowane sa bardziej do sportu. Do normalnej jazdy spokojnie daja rade czerwone. Wszystkie gumy na przod sa pelne. Gdzies czytalem o tym ze jakis gosciu zalozyl na przod z otworami i nie byl to udany pomysl. Guma byla za miekka i auto latalo. Przypuszczam ze twardosc tekiego poliuretanu byla mniejsza jak w serii. Poza tym gdzies tez jest filmik, chyba na stronie strongflexa jak sciskaja pod prasa taka tuleje. Zawsze wraca do orginalnego konturu. Guma taka nie jest.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości