Pisk w kole podczas jazdy.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mario901
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 23:29
Lokalizacja: Radom

Pisk w kole podczas jazdy.

Post autor: mario901 » wt sty 10, 2012 00:24

Witam wszystkich! :grin:

Mam problem z dziwnym skrzypieniem dobiegającym z lewego przedniego koła. Podobny jest do tego gdy pociera się o siebie dwie kostki styropianu. Pojawia się z reguły rano przez pierwsze 4km jazdy. Zauważyłem, że słychać go tylko podczas pokonywania łagodnych łuków w prawo, bądź jazdy na wprost trzymając kierownice ręką. Po puszczeniu kierownicy samochód ściąga delikatnie w lewo i pisk ustępuje, podobnie przy łuku w lewo również nic nie słychać. Dodam, że kierownica ciężej chodzi w prawo niż w lewo. Wymieniłem końcówki drążków, drążek prawy, ustawiłem zbieżność, przesmarowałem prowadnice zacisków hamulcowych i dalej to samo. Kąty pochylenia podobno w porządku. Sprawdzałem zawieszenie, brak jakichkolwiek luzów. W czym może tkwić problem? Piszczenie występuje podczas jazdy, na postoju raczej nic nie słychać. Przed ustawieniem zbieżności miałem problem z przeskakiwaniem(szuraniem) koła podczas cofania na maksymalnym skręcie. Pozdrawiam. :-)



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Re: Pisk w kole podczas jazdy.

Post autor: bocian19 » wt sty 10, 2012 18:11

mario901 pisze:Witam wszystkich! :grin:

Mam problem z dziwnym skrzypieniem dobiegającym z lewego przedniego koła. Podobny jest do tego gdy pociera się o siebie dwie kostki styropianu. Pojawia się z reguły rano przez pierwsze 4km jazdy. Zauważyłem, że słychać go tylko podczas pokonywania łagodnych łuków w prawo, bądź jazdy na wprost trzymając kierownice ręką. Po puszczeniu kierownicy samochód ściąga delikatnie w lewo i pisk ustępuje, podobnie przy łuku w lewo również nic nie słychać. Dodam, że kierownica ciężej chodzi w prawo niż w lewo. Wymieniłem końcówki drążków, drążek prawy, ustawiłem zbieżność, przesmarowałem prowadnice zacisków hamulcowych i dalej to samo. Kąty pochylenia podobno w porządku. Sprawdzałem zawieszenie, brak jakichkolwiek luzów. W czym może tkwić problem? Piszczenie występuje podczas jazdy, na postoju raczej nic nie słychać. Przed ustawieniem zbieżności miałem problem z przeskakiwaniem(szuraniem) koła podczas cofania na maksymalnym skręcie. Pozdrawiam. :-)

Sprawdz przegub
Skoro mowisz ze przed ustawianiem zbieznosci cos ci przeskakiwalo to bedzie to raczej przegub
Daj znac czy moja diagnoza sie sprawdzila :pub:


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości