Strona 1 z 1

16" koła i sportowe zawieszenie

: śr sty 04, 2012 17:26
autor: wkapsel
Witam !
Mam pytanie dotyczące kół. Aktualnie mam 16" 55 205 i jest wszystko ok. Przód jest od jakiegoś TDI a tył podniesiony. Teraz przód niestety się kończy i moje pytanie. Czy na sportowych amorach i obniżeniu -40 albo -60 będą mogły być te koła? Bo nawet teraz jak czasem jadę, to w dużej dziurze przytrze.
Chłopaki pomóżcie ...

16" koła i sportowe zawieszenie

: pt sty 06, 2012 14:08
autor: Haki
Rozwiązaniem byłby gwint ( przód - tył ) lub samo obniżenie tyłu sprężynami ... wtedy przód - minimalnie pójdzie do góry.

Re: 16" koła i sportowe zawieszenie

: czw sty 12, 2012 18:31
autor: Wesley
wkapsel pisze: Aktualnie mam 16" 55 205 i jest wszystko ok.
jak to jest mk3 to za duuże opony masz.. daj np 195/45 16 to na spokojnie będziesz mógł dawać -60 (kwestia parametrów kół). z 205/55 nie proponowałbym obniżania

16" koła i sportowe zawieszenie

: ndz sty 15, 2012 19:15
autor: KAROL 84
Ja miałem 205/45R16 ale na seryjnym zawieszeniu GTI i seryjne felgi BBSy i było wszystko OK. A na 205/50R16 już obcierało nawet na seryjnym GTI zawiasie.

16" koła i sportowe zawieszenie

: ndz sty 15, 2012 23:25
autor: Johnatan
tarcie zależy tylko i wyłącznie od ET. Duże ET + zaklepane ranty = brak tarcia :) Mk3 wychodziły chyba seryjnie na 16" to muszą być ok.. ale jak masz glebe to ET i ranty. jak trze, za duża fela, za duża gleba. Lub! i tu stawiam na to. Za miękki samochód. Jak masz glebe to mozesz sie wspomóc tak jak ja, gumami. PRzewiercasz na wylot gumy. i opaskam izaciskowymi montujesz do zwoju. Zamontuj je tam gdzie zwój sporęzyny jest rzadszy czyli do górym. Samochód z dużą felą i ładnie wypełnionym nadkolem to ładne auto. a szczególnie jak ma koła jeszcze szeroko wystawione. Niestety przy takim zabiegu musi być baaaardzo sztywny..:)