16" koła i sportowe zawieszenie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wkapsel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 07, 2008 17:49
Lokalizacja: Kęsowo

16" koła i sportowe zawieszenie

Post autor: wkapsel » śr sty 04, 2012 17:26

Witam !
Mam pytanie dotyczące kół. Aktualnie mam 16" 55 205 i jest wszystko ok. Przód jest od jakiegoś TDI a tył podniesiony. Teraz przód niestety się kończy i moje pytanie. Czy na sportowych amorach i obniżeniu -40 albo -60 będą mogły być te koła? Bo nawet teraz jak czasem jadę, to w dużej dziurze przytrze.
Chłopaki pomóżcie ...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=366086&p=4465985]Moje mk3 :)[/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

16" koła i sportowe zawieszenie

Post autor: Haki » pt sty 06, 2012 14:08

Rozwiązaniem byłby gwint ( przód - tył ) lub samo obniżenie tyłu sprężynami ... wtedy przód - minimalnie pójdzie do góry.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Wesley
OEM+ Lover
OEM+ Lover
Posty: 966
Rejestracja: sob maja 23, 2009 11:19
Lokalizacja: podlasie

Re: 16" koła i sportowe zawieszenie

Post autor: Wesley » czw sty 12, 2012 18:31

wkapsel pisze: Aktualnie mam 16" 55 205 i jest wszystko ok.
jak to jest mk3 to za duuże opony masz.. daj np 195/45 16 to na spokojnie będziesz mógł dawać -60 (kwestia parametrów kół). z 205/55 nie proponowałbym obniżania



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

16" koła i sportowe zawieszenie

Post autor: KAROL 84 » ndz sty 15, 2012 19:15

Ja miałem 205/45R16 ale na seryjnym zawieszeniu GTI i seryjne felgi BBSy i było wszystko OK. A na 205/50R16 już obcierało nawet na seryjnym GTI zawiasie.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

16" koła i sportowe zawieszenie

Post autor: Johnatan » ndz sty 15, 2012 23:25

tarcie zależy tylko i wyłącznie od ET. Duże ET + zaklepane ranty = brak tarcia :) Mk3 wychodziły chyba seryjnie na 16" to muszą być ok.. ale jak masz glebe to ET i ranty. jak trze, za duża fela, za duża gleba. Lub! i tu stawiam na to. Za miękki samochód. Jak masz glebe to mozesz sie wspomóc tak jak ja, gumami. PRzewiercasz na wylot gumy. i opaskam izaciskowymi montujesz do zwoju. Zamontuj je tam gdzie zwój sporęzyny jest rzadszy czyli do górym. Samochód z dużą felą i ładnie wypełnionym nadkolem to ładne auto. a szczególnie jak ma koła jeszcze szeroko wystawione. Niestety przy takim zabiegu musi być baaaardzo sztywny..:)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości