Strona 1 z 1

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: ndz sty 01, 2012 19:50
autor: karol MAŁY
Witam jak w temacie zastanawiam się nad zamiennością przekładni w mk2 1,6TD na przekładnie z mk3 1,4 benzyna różnica polega na tym że chce wstawić do siebie wspomaganie no i właśnie taka przekładnie mam(tą z mk3)i tu pytanie do znawców tematu da rade?dzięki za info(szukałem w szukajce ale jakoś nie mogłem znależć)

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: ndz sty 01, 2012 23:53
autor: Johnatan
karol MAŁY pisze:da rade?
da
karol MAŁY pisze:(szukałem w szukajce ale jakoś nie mogłem znależć)
słabo szukasz jest tego pełno. Bedzie pasowało ale musisz zmienić całe drążki kierownicze bo mk3 jest szerszym pojazdem niż mk2

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: wt sty 03, 2012 11:14
autor: Dziku VR6
Do mk3 do przekładni nie wstawisz drązków z mk2 nie podejdą... w obecnej chwili przerabiam to u siebie... całkiem inne tam sa mocowania tych drązków... albo dokupujesz wahacze z mk3 np 1.4 1.6 1.8 są identyczne i montujesz zamiat swoich.. wtedy zbiezność da się ustawić ale lekko rozstaw sie zwiększa z przodu... lub zostawiasz tak jak jest i obcinasz drązki po około 2,5 cm na strone tak aby gwint starczał na ustawienie zbieżności. jestem za pierwszym rozwiązaniem :)

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: wt sty 03, 2012 14:28
autor: Johnatan
A ja bym wolał odciąć drążek i narzynką nagwintować nowy gwint niż mieć jakieś krzywo poszerzane koła .

Re: (mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: śr sty 04, 2012 09:15
autor: Dziku VR6
Johnatan pisze:A ja bym wolał odciąć drążek i narzynką nagwintować nowy gwint niż mieć jakieś krzywo poszerzane koła .
obawiam się ze nie da sie nagwintowac bo w miejscu gwintu fabrycznego drążek jest szerszy... ale to nie na 100%

czemu krzywo poszerzane koła ? uważasz ze mk3 jest krzywe na sankach? Bo przciez jakby wsadzić sanki z maglownicą i do tego wahacze z mk3 to masz caly komplet z mk3 i tam nic nie ma krzywego :jezor:

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: śr sty 04, 2012 12:12
autor: Johnatan
Dziku VR6 pisze:czemu krzywo poszerzane koła ? uważasz ze mk3 jest krzywe na sankach? Bo przciez jakby wsadzić sanki z maglownicą i do tego wahacze z mk3 to masz caly komplet z mk3 i tam nic nie ma krzywego
No tak. Ale mi chodzi o kąt koła. Zmienisz szerokość kół ale mcprerson w kielichu nie zmieni swojego położenia. Z tego co wiem nie idzie tak mocno pochylić na śrubach mcpersona żeby był kąt koła do nawierzchni :) Czy sie mylę ??:P

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: śr sty 04, 2012 15:09
autor: Dziku VR6
idzie... tam już mala rotacja zmienia kąty nachylania dość znacznie.

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: śr sty 04, 2012 20:43
autor: Johnatan
Tak ale jak masz małe ET to zrobisz sobie problem tak ?

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: pt sty 06, 2012 14:01
autor: karol MAŁY
Dzięki panowie ale już znalazłem całą przekładnie ze wspomaganiem z mk2 więc problem się rozwiązał sam :helm:

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: czw sie 02, 2012 22:16
autor: ajvan
sorry za odkop ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie : czy wspoma od Paska B3 VR6 podejdzie do Golfa II RP ? oczywiscie po wymianie drazkow/koncowek ?

(mk2)zamienność przekładni kierowniczej z mk3

: pt sie 03, 2012 14:34
autor: Grzechotnik
vr to samo co gti ja wsadzilem od gti do mk2 krzyżaki musisz tez zmienic inne wielokliny i srednica walka przy maglownicy. jestem w trakcie pisana porady jak wstawic abs wspomaganie i cale zawieszenie z mk3
ja wsadzilem i wszystko dziala wozek tylnia belka amory wszystko z mnk3