Strona 1 z 1

Zbyt duży skręt kół?

: ndz lip 31, 2011 15:29
autor: jarek43_16
Tak jak w temacie, na prawej feldze od środka na rancie jest do okoła przetarte, wg mnie to się zrobiło od wachacza gdy za mocno skręcam, bo słychać tarcie, to chyba zrobiło się gdy założyłem wspomaganie, bo wcześniej tego tarcia nie było. Mam teraz pytanie, czy da się jakoś zmniejszyć skręt kół, np poprzez wkręcenie a z drugiej strony wykręcenie końcówki drążka kierowniczego?

Zbyt duży skręt kół?

: ndz lip 31, 2011 15:40
autor: marcinek84
Jak bardziej wkręcisz drążek w maglownice to wcześniej ma oparcie na korpusie maglownicy, miałem tak jak wymienili mi drążki i za bardzo wkręcili, pierwszy raz nie wyrobiłem się na parkingu przed robotą :kac:. Maz problem z prawym kołem jak od przodu zaciera to wkręcić lewy jak od tyłu to prawy drążek.

Zbyt duży skręt kół?

: ndz lip 31, 2011 17:36
autor: jarek43_16
ale jak chyba jeden tylko wkręce to mi się zbieżność przestawi? To chyba trZeba 2, jeden wkręcić 2 wykręcić?

Zbyt duży skręt kół?

: sob sie 13, 2011 19:41
autor: flederborn
tylko wtedy przestawi ci sie kierownica przy jeździe prosto

Zbyt duży skręt kół?

: sob sie 13, 2011 19:53
autor: marcinek84
Najlepiej było by ustawić 2 końcówki jednakowo, ustawić kierownice i zbieżność.

Zbyt duży skręt kół?

: ndz sie 14, 2011 08:39
autor: Kowal_
Jeśli nie masz możliwości i czasu jedź do mechanika, który na wstępie to ustawi Ci równo przekładnię tak żeby w jedną i drugą stronę było tyle samo obrotów kierownicą, a potem zbieżność kół.

Przy wymianie maglownicy pewnie źle była ustawiona i teraz w jedną stronę możesz tak mocno skręcić. Samymi drążkami korygować jest bez sensu.

Zbyt duży skręt kół?

: ndz sie 14, 2011 13:39
autor: jarek43_16
już jeden drążek wkręciłem i drugi wykręciłem o 2 obroty, a raczej końcówki drążków, nic nie trze teraz.
wymieniałem też sworzeń wachacza to jak wg faq to trzeba jechać na geometrie, i wg was to i zbieżnoć przez te końcówki drążków, ale wg mnie jest wszystko ok
wymieniałem teraz też przegub wewnętrzny lewy i chyba mi się szykuje prawe łożysko z przodu wymienić, więc na razie na zbieżność i geometrie nie będę jechać, chyba nic się nie stanie

Zbyt duży skręt kół?

: ndz sie 14, 2011 22:26
autor: marko125-90
może Ci opony pościnać. Najlepsze wyjście to wymień wszystko z przodu co wymaga wymiany, obejrzyj też poduszki amortyzatorów w jakim są stanie do drogie nie są, a po wymianie geometria również się wali.

Re: Zbyt duży skręt kół?

: wt sty 13, 2015 13:40
autor: VWiater
Kowal_ pisze:Jeśli nie masz możliwości i czasu jedź do mechanika, który na wstępie to ustawi Ci równo przekładnię tak żeby w jedną i drugą stronę było tyle samo obrotów kierownicą, a potem zbieżność kół.

Przy wymianie maglownicy pewnie źle była ustawiona i teraz w jedną stronę możesz tak mocno skręcić. Samymi drążkami korygować jest bez sensu.
Jak to się reguluje w maglownicy bez wspomagania golf mk2? Bo wlasnie w lewo mam wiecej obrotow kiera niz w prawo.

EDIT. wyregulowali na zbieznosci za 2x razem jak za pierwszym dostali zjebe. regulwoali to chyba koncowkami drazkow bo na mieszkach drazkow sa te same opaski.