Strona 1 z 1

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: śr lip 27, 2011 08:37
autor: moderns
Witam, mam pytanie szykuje się do wymiany amorków (po raz kolejny) oraz sprężyn. Mam takie pytanie wersja Gt miała chyba -1 cm niższe sprężyny od seryjnego golfa? Jakie springi założyć (butla z gazem) jest sens wzmacniane np firmy gh? Amorki jakiej firmy polecacie z tańszej półki:) Wogóle jest jakaś różnica w zawieszeniu między Gt a serią??

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: sob lip 30, 2011 19:29
autor: Maciek210
Zgadza się miała wersja gt o 1cm niższe sprężyny,a gti chyba o 2 cm.Według mnie wystarczy Ci seria,golf w serii jest wystarczająco twardy

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: ndz lip 31, 2011 00:24
autor: Paweł Marek
Nie sprężyny tylko amorki (czyli ich rury) są o te 1 lub 2 cm krótsze. Podawać długość sprężyn niema sensu, po obciążeniu w aucie ich długość zależy od stopnia twardości głównie a tych stopni w oryginale jest z 8 rodzajów.
moderns, nie kupuj wzmocnionych, bierz sprężyny standardowe całkowicie wystarczą, natomiast amorki możesz sobie sprawić nieco lepsze, proponuję najmiększe z dostępnych gazowych np B4 Bilsteina. Ja nie lubię już twardego zawieszenia ale z olejowych B2 nie całkiem jestem zadowolony, w porównaniu z poprzednimi co miałem gazowymi Monroe auto za bardzo mi pływa.

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: ndz lip 31, 2011 11:49
autor: moderns
czyli sprężyny standard no name wystarczą:)? Bilstein B4 miękkie są? a jak kayaba? no właśnie oryginały mają kropki a standardowe są do wszystkich wersji takie same tak:) a coś warte są te zestawy amorków z allegro ??

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: ndz lip 31, 2011 15:42
autor: Paweł Marek
B4 są akuratne ale to jest moje zdanie, miękkie nie miękkie, zależy dla kogo. Spreżyny popularnych tanich firm są takie same czyli oferują albo standard albo wzmocnione, bierz standard całkowicie to wystarcza no typowej jazdy

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: ndz lip 31, 2011 21:52
autor: moderns
czyli sprężyny mogą być po prostu najtańsze a amorki lepiej firmowe - tak? a co możesz powiedzieć o kayaba? teraz mam olejówki sachs ale myślę nad olej-gaz ale ciekawe jak w zime na takich się jeździ :)

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: pn sie 01, 2011 10:49
autor: Paweł Marek
Bilstein, sachs, Kayaba, Monroe w tych firmach się obracaj. Na olejowo gazowych jeździ się po prostu lepiej i nie chodzi o stopień twardości tylko inną charakterystykę.

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

: pn sie 01, 2011 11:02
autor: moderns
na sachs się zawiodłem 2 lata i słabo trzymać zaczyna:( osłony i odboje firmowe czy to niekoniecznie ?