Montowanie rozporki

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danielson10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: czw lis 18, 2010 21:02
Lokalizacja: Oświęcim

Montowanie rozporki

Post autor: danielson10 » pn cze 27, 2011 22:09

Tematow było pewnie duzo, lecz wypowiedzi niezbyt klarowne.
Przyjmujac iz rozporke mam montowac na stojacym o wlasnych silach wozie a nie zadnych podnosnikach, jakich nalezy uzyc srub, jak zabezpieczyc przed korozja otwory, gdzie nabyc te sruby? prosze o wylozenie mi tego czarno na bialym gdyz jestem zielony :|



Awatar użytkownika
tobi19761
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:42
Lokalizacja: toporowice

Montowanie rozporki

Post autor: tobi19761 » śr cze 29, 2011 08:13

Rozpórke powinieneś montować na uniesionym aucie tak zeby wszystkie koła wisiały!przykładasz ropórkie i znaczysz sobie dziury,wiercisz wiertłem fi 8 Sruby najlepiej twardości 8,8 tka powinno pisać na łbie śruby!po montarzu zamaluj minią ,a potem jakąś konserwacją i bedzie git!


tobi

Awatar użytkownika
danielson10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: czw lis 18, 2010 21:02
Lokalizacja: Oświęcim

Montowanie rozporki

Post autor: danielson10 » śr cze 29, 2011 15:45

acha dzieki, lecz z tym uniesieniem auta to roznie bywa z tego co czytalem, sa straszne rozbieznosci miedzy tym czy powinno sie montowac na uniesionym czy na kolach, opinie internetowe wykazuja jednak w wiekszosci iz powinno sie to robic bez unoszenia auta, wiec tak mam ja zamiar montowac. Znajomy mi ostatnio mowil iz widizal kiedys jakis ilustrowany poradnik jak dokladnie wykonywac ta operacje ale nie pamieta gdzie to widzial, jesli ktos widzial, wie prosze o pomoc.
te sruby wkrecac z nakretkami od dolu? sruby srednicy 8 tak?



Sosen123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 27, 2010 00:41
Lokalizacja: Otwock

Montowanie rozporki