Ściąga w lewo po wymianie gum wahacza i łożysk
: wt cze 21, 2011 06:30
Witam.
Mam taki problem ze po wymianie gum wahacza na wzmacniane pełne tuleje, gum na końcu stabilizatora i łożysk zaczeło mi auto ściągać w lewo. Muszę mieć kierownice lekko w prawo aby auto jechało na wprost, gdy puszczę kierownicę auto zaczyna ściągać w lewo a kierownica ustawia się na prosto.. Byłem na ustawieniu geometrii w innym zakładzie. Ustawili zbieżność i kąty ale problem się pogorszył. Okazało się że mam kąty wyprzedzenia złe. tzn. lewe koło jest cofnięte do tyłu i dlatego auto ściąga w lewo. Mechanik poluzował sanki i próbował przesunąć całe sanki co pomogło lecz jak ustawiał zbierzność znów wszystko wróciło tak jak było wcześniej. Sugeruje że może tuleje zostały źle wbite. Powinny na nich być jakieś strzałki które powinny pokazywać na prosto przy wbijaniu. Co myślicie, co może być przyczyną takiego problemu? Wcześniej auto jechało prosto nie było od tego czasu bite itp.
Mam taki problem ze po wymianie gum wahacza na wzmacniane pełne tuleje, gum na końcu stabilizatora i łożysk zaczeło mi auto ściągać w lewo. Muszę mieć kierownice lekko w prawo aby auto jechało na wprost, gdy puszczę kierownicę auto zaczyna ściągać w lewo a kierownica ustawia się na prosto.. Byłem na ustawieniu geometrii w innym zakładzie. Ustawili zbieżność i kąty ale problem się pogorszył. Okazało się że mam kąty wyprzedzenia złe. tzn. lewe koło jest cofnięte do tyłu i dlatego auto ściąga w lewo. Mechanik poluzował sanki i próbował przesunąć całe sanki co pomogło lecz jak ustawiał zbierzność znów wszystko wróciło tak jak było wcześniej. Sugeruje że może tuleje zostały źle wbite. Powinny na nich być jakieś strzałki które powinny pokazywać na prosto przy wbijaniu. Co myślicie, co może być przyczyną takiego problemu? Wcześniej auto jechało prosto nie było od tego czasu bite itp.