stuki i luz w kierownicy
: pn maja 30, 2011 15:12
Miałem wymieniane oba przednie łożyska i gumy na stabilizatorze. Jak odebrałem auto z warsztatu auto inaczej się zachowuje.
Na mniejszych nierównościach stuka coś jak mam wyprostowaną kierownicę(luźną), jak coś kontruję lub skręcam to nie czuć nic. Stukanie czuje w kierownicy, tak jakby w granicach luzu coś się odbijało
Na większych dziurach stuka i szarpie kierownicą (wydaje mi się że bardziej w lewo). Szarpnie i sam prostuje, wraca.
Zauważyłem jeszcze że przy manewrach parkingowych wspomaganie działa mocno w lewo. Powiedział bym za mocno. Jeśli nie dodaje gazu to przy mocnym skręceniu kół w lewo sam chce skręcać bardziej. Jak puszcze kierownice to koła w takiej sytuacji nie prostują się wręcz skręcają bardziej w lewo. dzieje się to tylko przy bardzo małej prędkości przy manewrach parkingowych.
Dolegliwości są najbardziej odczuwalne przy nieobciążonym aucie (sam kierowca) czym auto cięższe tym mniej słychać. Jak jechałem z 3 pasażerów można powiedzieć że było wszystko dobrze.
Luz w kierownicy niby się nie zwiększył ale przy włączonym aucie jak ruszam kierownicą w granicach luzu wyczuwam puknięcie z jednej strony, przy wyłączonym aucie nie ma go
Wybrałem się z tymi objawami jeszcze raz do warsztatu na diagnozę
Amortyzatory ok.
Na szarpakach wszytko ok, majster później jeszcze raz wszytko sprawdzał przy pomocy łomu i nigdzie luzów nie znalazł.
Koła wyważone
Kąt wyprzedzenia na zwrotnicach dobry
Zbieżność dobrze ustawiona
ponoć nic nie ma prawa pukać
czyli co może dolegać?
maglownica ?? ale tak nagle z dnia na dzień?? może coś źle zrobili przy wymianie łożysk?? jakie są objawy padniętej maglownicy??
Na mniejszych nierównościach stuka coś jak mam wyprostowaną kierownicę(luźną), jak coś kontruję lub skręcam to nie czuć nic. Stukanie czuje w kierownicy, tak jakby w granicach luzu coś się odbijało
Na większych dziurach stuka i szarpie kierownicą (wydaje mi się że bardziej w lewo). Szarpnie i sam prostuje, wraca.
Zauważyłem jeszcze że przy manewrach parkingowych wspomaganie działa mocno w lewo. Powiedział bym za mocno. Jeśli nie dodaje gazu to przy mocnym skręceniu kół w lewo sam chce skręcać bardziej. Jak puszcze kierownice to koła w takiej sytuacji nie prostują się wręcz skręcają bardziej w lewo. dzieje się to tylko przy bardzo małej prędkości przy manewrach parkingowych.
Dolegliwości są najbardziej odczuwalne przy nieobciążonym aucie (sam kierowca) czym auto cięższe tym mniej słychać. Jak jechałem z 3 pasażerów można powiedzieć że było wszystko dobrze.
Luz w kierownicy niby się nie zwiększył ale przy włączonym aucie jak ruszam kierownicą w granicach luzu wyczuwam puknięcie z jednej strony, przy wyłączonym aucie nie ma go
Wybrałem się z tymi objawami jeszcze raz do warsztatu na diagnozę
Amortyzatory ok.
Na szarpakach wszytko ok, majster później jeszcze raz wszytko sprawdzał przy pomocy łomu i nigdzie luzów nie znalazł.
Koła wyważone
Kąt wyprzedzenia na zwrotnicach dobry
Zbieżność dobrze ustawiona
ponoć nic nie ma prawa pukać
czyli co może dolegać?
maglownica ?? ale tak nagle z dnia na dzień?? może coś źle zrobili przy wymianie łożysk?? jakie są objawy padniętej maglownicy??