krzywa półoś, buczenie na jedynce w mk4 asv
: pt maja 27, 2011 02:04
zaobserwowałem u siebie w golfiku asv niepokojacy fakt.......
podnioslem koła i widze ze półośka od strony kierowcy jest zakrzywiona jak banan...
przy przyspieszaniu na jedynce od okolo 2000obr slychac wyrazne buczenie/huczenie i w miare wzrastajacych obrotow to buczenie robi sie glosniejsze, praktycznie jak by włączyc na chwile szlifierke taki dzwiek...
na dwojce nie ma tego dzwieku i na innych biegach rowniez nic nie slychac ale tam juz sie pojawia szum powietrza wiec zaglusza...
lewarek w jedynke czasami wchodzi tak ciezko ze musze wiekszej sily uzyc zeby wskoczyla, albo sposobem na dwojke i od razu na jedynke to pojdzie miekko, czasami biegi wchodza tak jak by na dwa stopnie...
czy to moze byc objaw czegos zlego w skrzyni??:(
i jeszcze jak mi sie wydaje ze jest to wazne w odgadnieciu tej zagadki buczenia... kiedy podnioslem koła ,dzwieku buczenia wogle nie bylo
czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc jesli pod obciazeniem auta(koła na ziemi) strasznie buczy na tej jedynce ? i czemu tylko na jedynce a na innych biegach nie?
czy w skrzyni moglo sie cos uszkodzic co buczy tak na jedynce?
przy przyspieszaniu nie ma jakis wibracji,kiera sie nie trzesie , jedynie przy lekkim hamowaniu z predkosci okolo 40 czuc naprawde lekko w srodku auta jak bym co chwile popuszczał i znow naciskał hamulec - to chyba na pewno efekt tego banana??
czy trzeci niepokojacy objaw rowniez moge łączyć z ta półosią:
na prostym kole nic nie trzeszczy , a na skreconym czy w jedna czy w druga strone w tym kole gdzie krrzywa polos trzeszczy cos, jak by ktos sie przewracał z boku na bok na starej kanapie.....
podnioslem koła i widze ze półośka od strony kierowcy jest zakrzywiona jak banan...
przy przyspieszaniu na jedynce od okolo 2000obr slychac wyrazne buczenie/huczenie i w miare wzrastajacych obrotow to buczenie robi sie glosniejsze, praktycznie jak by włączyc na chwile szlifierke taki dzwiek...
na dwojce nie ma tego dzwieku i na innych biegach rowniez nic nie slychac ale tam juz sie pojawia szum powietrza wiec zaglusza...
lewarek w jedynke czasami wchodzi tak ciezko ze musze wiekszej sily uzyc zeby wskoczyla, albo sposobem na dwojke i od razu na jedynke to pojdzie miekko, czasami biegi wchodza tak jak by na dwa stopnie...
czy to moze byc objaw czegos zlego w skrzyni??:(
i jeszcze jak mi sie wydaje ze jest to wazne w odgadnieciu tej zagadki buczenia... kiedy podnioslem koła ,dzwieku buczenia wogle nie bylo
czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc jesli pod obciazeniem auta(koła na ziemi) strasznie buczy na tej jedynce ? i czemu tylko na jedynce a na innych biegach nie?
czy w skrzyni moglo sie cos uszkodzic co buczy tak na jedynce?
przy przyspieszaniu nie ma jakis wibracji,kiera sie nie trzesie , jedynie przy lekkim hamowaniu z predkosci okolo 40 czuc naprawde lekko w srodku auta jak bym co chwile popuszczał i znow naciskał hamulec - to chyba na pewno efekt tego banana??
czy trzeci niepokojacy objaw rowniez moge łączyć z ta półosią:
na prostym kole nic nie trzeszczy , a na skreconym czy w jedna czy w druga strone w tym kole gdzie krrzywa polos trzeszczy cos, jak by ktos sie przewracał z boku na bok na starej kanapie.....