Zawieszenie gwintowane H&R + felgi, pomoże ktoś?
: wt maja 24, 2011 15:24
Witajcie
Ostatnio wyczarowałem na szrocie kilka drobiazgów, tj. felgi 16" 7,5J ET35 oraz zawieszenie które przyszło z Niemiec w Audi A3 po pocięcia na żyletki.
Nie widziałem zawieszenia w samochodzie więc nie wiem jak to wyglądało a raczej było już wyjęte więc moje pytanie jest takie:
- o ile mogę obniżyć samochód na tym zawiasie, oraz czy mogę włożyć same sprężyny na tył na moje seryjne amortyzatory?
Amortyzatory to Bilstein B4 i mają ok 7m-cy.
Dodam że zawias nie jest wylany, a raczej opłukałem go z brudu...
Dokładny nr sprężyny na tył oraz przód to:
Moje następne pytanie to:
- mam spartańskie warunki i mieszkam w bloku gdzie niewiele miejsca na zabawę z zawieszeniem, może ktoś ma więcej miejsca/narzędzi i pomógł by mi to zmienić/ustawić za przysłowiowy "czteropak" oraz dobre słowo dziękuję?
Poza tym wytargałem felgi które wyglądają tak:
Co prawda są do renowacji, ale obecnie to nie jest priorytetem.
Najprawdopodobniej wejdą w błotniki, tyle że zastanawiam się na dystansami które mi leżą (ok. 15-20mm), czy nie założyć ich jak już będzie gwint wsadzony?
- Poza tym czy bardzo będę musiał poprawiać geometrię?
Co o tym sądzicie?
Z góry dziękuję za pomoc oraz podpowiedzi.
Ostatnio wyczarowałem na szrocie kilka drobiazgów, tj. felgi 16" 7,5J ET35 oraz zawieszenie które przyszło z Niemiec w Audi A3 po pocięcia na żyletki.
Nie widziałem zawieszenia w samochodzie więc nie wiem jak to wyglądało a raczej było już wyjęte więc moje pytanie jest takie:
- o ile mogę obniżyć samochód na tym zawiasie, oraz czy mogę włożyć same sprężyny na tył na moje seryjne amortyzatory?
Amortyzatory to Bilstein B4 i mają ok 7m-cy.
Dodam że zawias nie jest wylany, a raczej opłukałem go z brudu...
Dokładny nr sprężyny na tył oraz przód to:
Moje następne pytanie to:
- mam spartańskie warunki i mieszkam w bloku gdzie niewiele miejsca na zabawę z zawieszeniem, może ktoś ma więcej miejsca/narzędzi i pomógł by mi to zmienić/ustawić za przysłowiowy "czteropak" oraz dobre słowo dziękuję?
Poza tym wytargałem felgi które wyglądają tak:
Co prawda są do renowacji, ale obecnie to nie jest priorytetem.
Najprawdopodobniej wejdą w błotniki, tyle że zastanawiam się na dystansami które mi leżą (ok. 15-20mm), czy nie założyć ich jak już będzie gwint wsadzony?
- Poza tym czy bardzo będę musiał poprawiać geometrię?
Co o tym sądzicie?
Z góry dziękuję za pomoc oraz podpowiedzi.