Strona 1 z 2

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 20:33
autor: perki
Witam. 2 miesiace temu robilem zawieszenie - caly przd ( amory, drazki , gumy itp ) oraz amory tyl . Wszystkie czesci porzadne ( zadnych zamienikkow) od wczoraj wszystko zaczelo skrzypiec nawet jadac 10 km na godz po malutkich nierownosciach ( skrzypi jak stary tapczan ) co to moze byc ? poprzednie zawieszenie mialem szrot , gumy potargane , drozki rozwalone amory wylane i skrzypialo jedynie z przodu na duzych progach zwalniajacych . A teraz skrzypi jak stare zardzewialo lozko :banghead: :banghead:

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 20:45
autor: truckman
perki, stary numer z gumami stabi ;)

Re: Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 20:49
autor: perki
truckman pisze:perki, stary numer z gumami stabi ;)
ale wszystkie naraz ? przeciez gumy kupowal moj mechanik(bardzo zaufany ) ori niemieckie :banghead: :banghead: i co znowu trzeba je wymieniac ? i to przy 10 km na godzine na minimalnych nierownosciach tak strasznie skrzypia ? nawet 2 tys nie zrobilem ...

a moze to byc tez wyschniety smar na amortyzatorach tam na samych koncach gdzie sa sruby ?

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:09
autor: truckman
perki, one tak skrzypią jak powoli jedziesz.

Gumy kup po prostu w ASO

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:14
autor: krzyzak
truckman pisze:Gumy kup po prostu w ASO
tylko gumy z ASO przerabiałem to niedawno. A miałem wsadzone MADE IN GERMANY takie mi wsadził znajomu mechanik :) (sam sie zdziwił) wiec zamowiełm ori z ASO minimalna roznica cenowa I JEST PIEKNIE.

perki, nie wymieniaj wszystkich gum tylko ten a stabilizatorze :bigok:

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:17
autor: truckman
albo zrób jak wujek truckman, wywal stabilizator :hmm:

Re: Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:20
autor: perki
truckman pisze:perki, one tak skrzypią jak powoli jedziesz.

Gumy kup po prostu w ASO
a nie da sie ich jakos nasmarowac? ile kosztuja te gumy w aso ? nie da sie ich nasmarowac? bo one dosc kosztowaly :grrr: potem pewnie znow trzeba na zbierznosc jechac ? duzo roboty zeby je wymienic?

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:22
autor: truckman
perki, żadna zbieżność. Wymianiasz w 30 minut, tylko auto z dwóch stron trzeba podnieść.


Nasmarować się nie da. W ASO chyba ze 20 zł

Re: Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: pn maja 23, 2011 21:27
autor: perki
truckman pisze:perki, żadna zbieżność. Wymianiasz w 30 minut, tylko auto z dwóch stron trzeba podnieść.


Nasmarować się nie da. W ASO chyba ze 20 zł
tylko ze tyl tez mi skrzypi ? ... ... dlatego mysle ze w amorach gdzie jest sruba na samych koncach Obrazek wysechl smar albo cos ...

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: wt maja 24, 2011 01:29
autor: Progresywny
perki, tak jak koledzy piszą... rób te śmieszne gumki z przodu i bedzie gitara. Kolega wymianiał w audi a3, (nie wiem jakie tam wsadzał, pewnie coś z "Made in allegro" ) i po 2 tygodniach też zaczęły skubane skrzypieć, wiec to żadna nowość :) Jedynie co to ASO ratuje na dłuższą mete :) Mnie juz też to czeka u siebie.. skrzypi jak cholera :D Zrób przód-potem bedziemy gdybać co z tym tyłem moze sie dziać.
Tutaj temacik który może Ci sie przydać: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216934" onclick="window.open(this.href);return false;

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: wt maja 24, 2011 15:38
autor: perki
po zjdieciu kola jak poruszam to bedzie trzesczec ? bo zanim znow walduje kase chce byc pewny ze to napewno to

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: wt maja 24, 2011 19:08
autor: Progresywny
perki pisze:po zjdieciu kola jak poruszam to bedzie trzesczec ?
tak raczej nic Ci nie da

Powinno już skrzypieć wtedy jak zrobisz nacisk na auto podczas postoju. (Np. nacisk na błotnik... góra-dół)

EDIT: zrob tak.. jeśli bedzie skrzypieć jak bedziesz naciskał na przód, to psiknij w te gumki wd40.(zeby psiknąć powinieneś dojść tam bez demontażu koła.Wystarczy skręcic kołami.) A jak już psikniesz w te gumki to po chwili poruszaj znów naciskając na przód auta, lub sie po prostu przejedź- powinno ustać te skrzypienie, ale wiedz, że to chwilowe :).
Ale w ten sposób sprawdzisz na 100% czy wina siedzi na tych gumkach. do dzieła ;)

Re: Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: wt maja 24, 2011 20:02
autor: perki
Bolson Tdi pisze:
perki pisze:po zjdieciu kola jak poruszam to bedzie trzesczec ?
tak raczej nic Ci nie da

Powinno już skrzypieć wtedy jak zrobisz nacisk na auto podczas postoju. (Np. nacisk na błotnik... góra-dół)

EDIT: zrob tak.. jeśli bedzie skrzypieć jak bedziesz naciskał na przód, to psiknij w te gumki wd40.(zeby psiknąć powinieneś dojść tam bez demontażu koła.Wystarczy skręcic kołami.) A jak już psikniesz w te gumki to po chwili poruszaj znów naciskając na przód auta, lub sie po prostu przejedź- powinno ustać te skrzypienie, ale wiedz, że to chwilowe :).
Ale w ten sposób sprawdzisz na 100% czy wina siedzi na tych gumkach. do dzieła ;)
tak tez zrobilem , popsikalem i nie skrzypi . Pewnie zacznie za 2 tyg ale do tego czasu juz kupie te w aso ... co najlepsze te co kupowalem byly drozsze od tych z ASO :pub:

Przod i tyl skrzypi na minimalnych nierownosciach

: wt maja 24, 2011 22:00
autor: truckman
perki, bo niektóre rzeczy trzeba kupować w ASO i sprawdzać najpierw ceny ;)

Np, ja mam ori gumy wahaczy z R ;)